بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 57449
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 3 آبان 98 7:27 ب.ظ

امام جمعه کنگان مطرح کرد؛

تصرف غصبی املاک موقوفه در کنگان توسط برخی ادارات

🔸 امام جمعه کنگان: تصرف املاک موقوفه در کنگان توسط برخی ادارات غصبی است / وظیفه امت اسلام عمل به سیره و سنت نبوی است / قوانین نباید توام با شتابزدگی باشد

حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران این شهر با گرامیداشت هفته وقف و تشکر از مسئولان و متولیان وقف و واقفین افزود: متاسفانه برخی ادارات و یا اشخاص در کنگان مال الاجاره موقوفه در اختیار را پرداخت نمی کنند که این کار غصب موقوفه و کاری ظالمانه است.

🔹وی با تبیین جایگاه و اهمیت وقف در آینه آیات و روایات بیان کرد: وقف سنت حسنه فراموش شده ای است که باید احیاء شود.

🔹خطیب جمعه در بخش دیگر با تشکر از همه خادمین زائرین حسینی در استانهای مختلف بویژه استانهای مرزی ، موکب های شهرستان کنگان و ستاد اربعین و بویژه از کرامت و مهمان نوازی ملت بزرگ عراق در اسکان و اطعام زائرین گفت: پیشنهاد می شود سال آینده هر حسینیه ای در کنگان یک شب میزبان زائرین حسینی باشد.

🔹محمودی با تشکر از همه عزاداران حسینی و هیات امنای مساجد و حسینیه ها در دو ماه محرم و صفر اظهار نمود: همانگونه که از محرمات الهی در این ایام اجتناب شد بعد از ایام عزا نیز از هرگونه کاری که موجب خشم و غضب الهی و ایجاد مفسده در جامعه می شود بویژه توسط دستگاههای دولتی به بهانه های مختلف اپرهیز شود.

🔹وی با تسلیت رحلت جانسوز خاتم المرسلین محمد مصطفی (ص) ، شهادت سبط اکبر امام حسن مجتبی (ع) و پاره تن پیامبر امام رضا (ع) با تبیین سیره نبوی بیان کرد: این ایام فرصتی است تا امت اسلامی با عمل به سیره و سنت نبوی و فرزندان گرامی اش زمینه کمال و تعالی و قرب الهی را فراهم و وحدت امت تحکیم بیشتری شود.

🔹امام جمعه با تحلیلی بر فتنه های اخیر در عراق و لبنان و تلاش دشمنان به سرکردگی آمریکا و صهیونیست و دست نشاندگان آنها برای تخریب حزب الله گفت: تنها کسی که می تواند ابنان را به کشوری امن تبدیل و دست فتنه گران را قطع نماید سید حسن نصرالله و حزب الله است و دشمن در این پروژه نیز شکست خواهد خورد.

🔹محمودی در پایان به موضوع طرح قطع یارانه افراد پردرآمد اشاره و با تاکید بر اینکه به این بهانه به افراد ضعیف جفا نشود تاکید کرد: هر قانونی با شتابزدگی انجام شود ممکن است مفاسدی همراه داشته باشد که لازم است دقت در کنار سرعت در اجرای قانون مورد توجه مسئولان باشد.

گزارش: ابوذر حسین پور

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن