بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 59782
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 5 اردیبهشت 99 6:47 ب.ظ

طرح تشدید نظارت بر بازار ویژه ماه رمضان در بوشهر آغاز شد

ثلاث-طرح تشدید نظارت و بازرسی بر بازار ویژه ماه مبارک رمضان در استان بوشهر آغاز شد.


معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: طرح تشدید نظارت و بازرسی بر بازار، با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان برای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و به منظور جلوگیری ازتخلفات اقتصادی به صورت مستمر در حال اجراست.

رضا جمالی افزود: گشت بازرسی این سازمان روزانه در دو نوبت صبح و بعدازظهر، و همچنین گشت‌های مشترک بازرسی به همراه اتاق اصناف و مرکز بهداشت، اماکن نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی به صورت هفتگی به منظور نظارت برفعالیت واحد‌های صنفی انجام می‌گیرد.

او ادامه داد: اقدام‌های نظارتی و بازرسی شامل مراقبت و پایش مستمر بازار، توجه ویژه به تأمین و توزیع کالا‌های پرتقاضا در ماه مبارک رمضان برای آسان شدن دسترسی مردم به کالا‌های مورد نیاز با قیمت مصوب و مناسب، نظارت بر عملکرد واحد‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی، برخورد با تخلفات احتمالی با هماهنگی اتاق‌های اصناف استان به ویژه در خرده فروشی‌ها و استفاده حداکثری از بازرسان افتخاری از جمله اهداف مهم طرح تشدید نظارت و بازرسی بر بازار است.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به شرایط کنونی بحران بیماری کرونا بیان کرد: واحدهای صنفی باید در سامانه وزارت بهداشتsalamat.gov.ir ثبت نام کنند و در غیر این صورت با آن‌ها برخورد قانونی خواهد شد.

جمالی از اصناف خواست، با توجه به لزوم اجرای رعایت فاصله گذاری اجتماعی، محل‌ توزیع کالا‌ها را به نحوی در نظر بگیرند تا مشکلی برای سلامت خود و مردم پیش نیاید.

او عنوان کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی مانند کم فروشی، نصب نکردن برچسب قیمت، صادر نکردن صورتحساب(فاکتور)، تقلب و … را از راه تلفن ۱۲۴ و یا سامانه الکترونیکی ۱۲۴.ir اعلام کنند./باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن