بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:31 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 60607
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 2 تیر 99 1:48 ب.ظ

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کنگان

طرح روحانی محله در کنگان اجرا می‌شود/اصحاب رسانه جلوی هجمه رسانه‌ای دشمن را بگیرند

ثلاث-رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان گفت:دشمن امروز از تمام توان خود در جهت ایجاد رسانه قوی ضدفرهنگی دینی استفاده می‌کند و نقش اصحاب رسانه در مقابله با این امر بسیار مهم است.


به گزارش ثلاث-حجت الاسلام و المسلمین علی محمدی در نشست خبری با اشاره به نقش رسانه در زمان حاضر اظهارداشت: دشمن امروز از تمام توان خود در جهت ایجاد رسانه قوی ضدفرهنگی دینی استفاده می‌کند و نقش اصحاب رسانه در مقابله با این امر بسیار مهم است.

رئیس سازمان تبلیغات شهرستان کنگان افزود:مبلغان دینی فقط صرفا به پوشیدن عمامه نیست بلکه تمامی افراد جامعه می‌توانند به عنوان مبلغ دینی باشند.

وی ادامه داد:در شهرستان کنگان مراکز قرآنی هرکدام به نوعی درحال تبلیغ فرهنگ دینی و تربیت جوانان دین مدار هستند.

محمدی عنوان کرد:تعدادهیئت‌های مذهبی مجوزدار شهرستان نسبت به سال قبل افزایش یافته است و این نشان روی آوردن مردم و به ویژه جوانان به سمت فرهنگ عاشورایی و دینی است.

طرح روحانی محله اجرا می‌شود

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان گفت:برای آشنایی مردم شهرها و روستاها با وظایف دینی خود و همچنین ترویج فرهنگ دینی در بین آن‌ها، طرح روحانی محله اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به افزایش فعالان قرآنی شهرستان از ۴۰به ۶۰ نفر ،بیان کرد:خوشبختانه در شهرستان جوانانی داریم که در سطح کشوری مقام برتر قرآنی کسب کردند که این افراد جزء شاخص‌های معرفی دین هستند و باید از ظرفیت آن‌ها در ترویج فرهنگ دینی استفاده کرد.

محمدی با اشاره به پذیرفته شدن ۴ دانش آموز دخترکنگانی در جامعه الزهرای قم گفت:این دانش آموزان از پتانسیل‌های ویژه شهرستان هستند که باید مورد توجه و حمایت قرار داده شوند تا بتوانند در آینده به عنوان یک مدرس و مبلغ دینی در کشور خدمت کنند.

وی غبارروبی قبورشهدای گمنام شهرکنگان و سیراف،دیداربا خانواده شهیدعاشوری،دیدار با فرماندار و فرمانده سپاه شهرستان و همچنین حضور مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر در شهرستان کنگان را از جمله برنامه‌های این سازمان در سالروز سازمان تبلیغات اسلامی و اطلاع رسانی دینی دانست.

خبرنگار:صلاح خنافره

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن