بروز شده در : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 ساعت 11:12 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 60831
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 23 تیر 99 8:12 ب.ظ

مطالبات سرپرست بیمارستان کنگان در نشست با نماینده مردم و رئیس بهداشت و درمان وزارت نفت در استان چه بود؟

ثلاث- سرپرست بیمارستان کنگان در نشست با نماینده مردم جنوب استان بوشهر و رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت در استان بوشهر در چهار محور اساسی ۱-تامین اعتبار و نقدینگی – ۲- تعمیر ، ارتقاء ، نگهداشت و برطرف کردن نقصان های تاسیسات ۳- تامین، ارتقاء ، نگهداشت و سرویس کردن تجهیزات بیمارستان ۴- توسعه فضای فیزیکی بیمارستان کنگان در اولویت مطالبات خود قرار داد.

 

به گزارش ثلاث  در راستای پیگیری مسائل مرتبط با بیمارستان کنگان، به همت نماینده مردم جنوب استان بوشهر، جلسه ای با حضور دکتر مالکی رئیس بهداشت و درمان وزارت نفت در استان بوشهر و همچنین دکتر صادق مختارپور سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان در مرکز کشور برگزار شد.

سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان در این جلسه ضمن تشکر از دکتر احمدی نماینده مردم جنوب استان و همچنین دکتر مالکی رئیس بهداشت و درمان وزارت نفت در استان بوشهر ، گزارشی مختصر از شرایط بیمارستان کنگان، حجم بسیار بالای مراجعین، میزان و نوع خدمات این مرکز درمانی و نیازمندی های اساسی آن ارائه کرد.

وی در ادامه با تاکید بر نقش بسیار ویژه بیمارستان امام خمینی کنگان در پوشش مراجعین شهرستان های دیر، کنگان، جم، عسلویه و بخش هایی از استان های فارس و هرمزگان و پرسنل صنعت جنوب استان بوشهر و خانواده آنان که در منطقه ساکن هستند ، اظهار کرد: بیمارستان کنگان به عنوان یک بیمارستان مرجع و سنترال در منطقه، نقشی بسیار حیاتی دارد. این مرکز درمانی همواره با وجود تمام مشکلاتی که داشته، در پوشش دادن به بیمارستان های اطراف نیز کوشیده است.

دکتر مختارپور مطالبات بیمارستان کنگان را در چهار محور اساسی ۱-تامین اعتبار و نقدینگی برای بیمارستان کنگان – ۲- تعمیر ، ارتقاء ، نگهداشت و برطرف کردن نقصان های تاسیسات این بیمارستان  مانند: سیستم سرمایشی، اکسیژن ساز، موتورخانه و دستگاه امحاء پسماند  ۳- تامین، ارتقاء ، نگهداشت و سرویس کردن تجهیزات بیمارستان ۴- توسعه فضای فیزیکی اعم از پانسون ها و درمانگاه تخصصی  مطرح کرد و خواستار تحقق این موارد شد.

موارد بالا بخشی از موارد مطرح ده در نشست سرپرست بیمارستان کنگان با دکتر احمدی نماینده مردم جنوب استان و همچنین دکتر مالکی رئیس بهداشت و درمان وزارت نفت در استان بوشهر بود.

 دکتر صادق مختارپور حدود ۲۰ روز قبل به عنوان سرپرست بیمارستان کنگان منصوب شد. در این مدت بسیار کوتاه وی با شناسایی عمده مشکلات و نواقص این مرکز درمانی، به شکل شبانه روز پیگیر رفع آن بوده است. در همین راستا نشست ها و تماس های متعدد و موثری با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان، نماینده مردم جنوب استان بوشهر، فرماندار شهرستان کنگان، مسئول بهداشت و درمان نفت در استان بوشهر، شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس و خیرین شهرستان کنگان داشته است.

گفتنی است که این نشست بسیار مهم به همت دکتر موسی احمدی نماینده مردم جنوب استان بوشهر و در راستای نگاه ویژه وی به حوزه درمان جنوب استان بوشهر برگزار شد.

 دکتر موسی احمدی، حوزه درمان را از مهمترین اولویت های پیگیری خود در چهار سال کاری پیش رو عنوان کرده و سلامت مردم را در کنار موارد مهم دیگر، مورد تاکید قرار داده است.  دکتر احمدی در این شت تاکید کرده: »مسئله اقدام سریع در جهت ارتقای بیمارستان کنگان به عنوان بیمارستان معین نفت یکی از مطالبات مهم مردمی است که باید جامه عمل به آن پوشانده شود.«  این موضوع نشانگر عزم راسخ مسئولین بیمارستان امام خمینی، مسئولین شهرستان و در راس آن فرماندار و نماینده مردم جنوب استان بوشهر برای رفع مشکلات بیمارستان کنگان و تجهیز این مرکز درمانی به عنوان قطب درمان جنوب استان بوشهر است.

 

.

.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن