بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:31 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 60909
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 23 تیر 99 2:53 ب.ظ

در راستای تامین نیازمندیهای این مرکز درمانی؛

بازدید نماینده بهداشت و درمان صنعت نفت از بیمارستان کنگان

ثلاث- بازدید نماینده بهداشت و درمان وزارت نفت از بیمارستان کنگان در راستای تامین نیازمندیهای این مرکز درمانی انجام شد.

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عومی بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان، اوایل همین هفته بود که به همت و پیگیری دکتر احمدی نماینده مردم جنوب استان بوشهر، در راستای رفع بخشی از مشکلات اساسی بیمارستان کنگان به عنوان بزرگ ترین بیمارستان جنوب استان بوشهر، جلسه ای با حضور رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت در استان بوشهر و همچنین سرپرست بیممارستان امام خمینی کنگان در حضور دکتر موسی احمدی برگزار شد.

در آن جلسه، دکتر صادق مختارپور سرپرست بیمارستان امام خمینی کنگان بخش اول مطالبات این مرکز درمانی را در چهار محور اساسی ۱- تامین اعتبار و نقدینگی – ۲- تعمیر ، ارتقاء ، نگهداشت و برطرف کردن نقصان های تاسیسات ۳- تامین، ارتقاء ، نگهداشت و سرویس کردن تجهیزات بیمارستان ۴- توسعه فضای فیزیکی بیمارستان کنگان  مطرح و درخواست نمود.

 

در همین راستا نماینده بهداشت و درمان وزارت نفت جهت بازدید و بررسی میدانی از بیمارستان کنگان، با سرپرست این مرکز درمانی دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست نیازمندیهای بیمارستان کنگان در حوزه تجهیزات پزشکی، تأسیسات و حوزه عمرانی مورد بررسی قرار گرفت.

در همین راستا از اتاق های عمل، دیالیز، بخش آی سی یو،  بخش نوزادان، بخش سی سی یو،  بخش رادیولوژی و  آزمایشگاه این مرکز درمانی بازدید به عمل آمد.

نماینده وزارت نفت در امور بهداشت و درمان به همراه سرپرست بیمارستان کنگان از  تاسیسات، پانسیون ها، کلینیک تخصصی در حال ساخت و دستگاه زباله سوز نیز بازدید به عمل آورد.

در این بازدید، میرحاجی مدیرداخلی، محمدی مترون و  قاسمی مسئول تجهیزات پزشکی بیمارستان کنگان نیز حضور داشتند.

.

.

.

.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن