بروز شده در : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 ساعت 7:18 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 60963
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 2 مرداد 99 6:21 ب.ظ

روند اجرای پروژه‌های عمران روستایی از محل اعتبارات نفت مطلوب است

ثلاث- نماینده دیر،کنگان،جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه روند اجرای پروژه‌های عمران روستایی بنیاد مسکن استان از محل اعتبارات نفت وضعیت قابل قبولی دارد،

 

حجت‌الاسلام موسی احمدی در نشست مشترکی با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و مدیران شعب دیر،کنگان،عسلویه و جم ضمن ابراز رضایت از عملکرد بنیاد مسکن استان در سطح روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت تاکید کرد: خدمت به مردم بزرگترین نعمت است و رضایتمندی مردم در انجام پروژه‌ها می‌بایست مد نظر قرار داده شود.
وی خاطر نشان کرد: در مجلس نهم که افتخار نمایندگی جنوب استان را داشتم، تنها دستگاهی که در بحث قانون ساماندهی املاک با شجاعت ایستادگی کرد و کار را بخوبی انجام داد، اداره بنیاد مسکن شهرستان کنگان بود که در آن زمان بیش از هزار سند روستایی و شهری صادر شد و مشکلات مردم رفع گردید.
این نماینده مجلس تصریح کرد: در برنامه‌های بنیاد مسکن جهت توسعه و شکوفایی روستاها و شهرها همراهی و حمایت خواهم کرد.
حجت‌الاسلام موسی احمدی با اشاره به مسئولیت‌های اجتماعی نفت تصریح کرد: در کمیسیون انرژی بصورت جدی موضوع مسئولیت اجتماعی پتروشیمی‌ها را دنبال خواهم کرد، تا مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت نظام‌مند و هدفمند شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر نیز در این نشست با تشریح اقدامات صورت گرفته و موفقیت‌های کسب شده از سوی این نهاد در جنوب استان در حوزه‌های مختلف، تصریح کرد: در حالیکه تا سال ۹۳ در حوزه اجرا و مسائل فنی رتبه ۲۸ را در کشور داشتیم، اکنون بوشهر جزو استانهای برتر کشور در این زمینه محسوب می‌شود.
حمید حیدری بریدی یادآور شد: در جنوب استان نیز برای نخستین بار معابر روستایی بجای آسفالت، سنگ‌فرش کردیم که مورد رضایت مردم و مورد تقدیر مسئولان ارشد کشور و استان نیز قرار گرفت.
وی با اشاره به مشکلات پیش‌روی بنیاد مسکن در بحث صدور سند مالکیت روستایی و شهری در گذشته، ابراز امیدواری کرد با همراهی مدیریت جدید اداره کل ثبت اسناد و املاک استان در صدور اسناد مالکیت تسریع داده شود.

منبع: روابط عمومی اداره کل بنیاد مسکن استان بوشهر

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن