بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 61532
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 16 شهریور 99 5:31 ب.ظ

۶۶۰۰ دانش‌آموز بوشهری چشم انتظار تجهیزات آموزشی

ثلاث-مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از نیاز ۶ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز تحت پوشش این نهاد به تجهیزات آموزشی از جمله تبلت خبر داد.


احمد لطفی پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: باتوجه‌به اینکه امسال بخش عمده‌ای از مدارس سراسر استان بوشهر به شکل غیرحضوری و از طریق آموزش در فضای شبکه‌های مجازی انجام می‌شود، نیاز است که زیرساخت‌های موردنیاز نیز تأمین گردد.

وی افزود: ازآنجاکه کمیته امداد برای رفع بخش عمده‌ای از مشکلات جامعه تحت حمایت، از توان افراد خیر و نیکوکار در دو بخش حقیقی و حقوقی استفاده می‌کند به دنبال این هستیم که از این پتانسیل در جهت تأمین نیازهای دانش‌آموزان تحت پوشش استفاده کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: ازآنجاکه در بخشی از شهرستان‌های استان حضور دانش‌آموزان به شکل محدود و دو روز در هفته در مدارس پیش‌بینی‌شده، نیاز است که تجهیزاتی از قبیل پوشاک، کیف و کفش و نوشت‌افزار آنها نیز تأمین گردد.

لطفی با اعلام اینکه یکی از مصوبات هفته گذشته شورای آموزش‌وپرورش استان بوشهر، تأمین تبلت برای دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد است، ادامه داد: در کنار تأمین پوشاک، کیف و کفش برای ۶ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز تحت پوشش این نهاد در سراسر استان بوشهر، نیاز است که با کمک خیرین به همین میزان تبلت برای دانش‌آموزان تأمین شود تا موضوع آموزش آنها از طریق فضای مجازی با اختلال مواجه نشود.

وی با اعلام اینکه امسال شور عاطفه‌ها از ۱۵ شهریور تا ۱۵ مهرماه در استان بوشهر برگزار می‌شود، گفت: به دلیل اینکه با موضوع انتشار ویروس کرونا در سطح استان مواجه هستیم، پایگاه ثابت برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی برپا نمی‌کنیم بلکه از طریق مراکز نیکوکاری مستقر در مساجد محلات شهری و روستایی و دفاتر ۱۹ گانه این نهاد در سطح استان و آماده دریافت کمک‌های مردمی به دانش‌آموزان تحت پوشش هستیم.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر بیان کرد: خیرین نیکوکار حقیقی و حقوقی می‌توانند از طریق شماره‌حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۱۸۱۲۶ و یا شماره کارت مجازی حساب مورد اشاره ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۳۷۰ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد امام خمینی (ره) و از طریق آنی پرداخت (کد ussd) با شماره‌گیری # ۱ * ۰۷۷* ۸۸۷۷* کمک‌های خود را به دانش‌آموزان پرداخت کنند./فارس

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن