بروز شده در : شنبه 15 اردیبهشت 1403 ساعت 12:58 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 61555
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 17 شهریور 99 5:13 ب.ظ

خواسته دیرینه مردم بردخون در مسیر تحقق/ابلاغ۶۵میلیارد ریال اعتبار برای اسکله خورخان

ثلاث-نماینده شهرستان‌های دیّر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: اسکله خورخان بردخون یکی از خواسته‌های مهم و دیرینه مردم این بخش بوده که همواره به دنبال اجرای آن بوده‌اند و با تلاش مسؤولان در مسیر عملی قرار گرفته است.

حجت الاسلام موسی احمدی با اشاره به خواسته مهم مردم بردخون که اسکله خورخان است، گفت: از زمانی که وارد مجلس شدم این موضوع را دنبال کردم و بالاخره در دوره قبل نمایندگی موفق به صدور مجوز برای احداث آن شدیم و عملیات اجرایی آن آغاز شد که تاکنون بخشی از کار صورت گرفته و اکنون درحال بتن‌ریزی است و امیدواریم بر اساس گفته پیمانکار تا پایان امسال فاز اول آن به بهره‌برداری برسد.

نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این پروژه مدتی به دلیل عدم اعتبار متوقف بود اما به محض ورود مجدد به مجلس شورای اسلامی و حتی قبل از آن، کار را دنبال کردیم که الحمدالله مبلغ ۶۵ میلیارد ریال اعتبار ابلاغ شد و پیمانکار باز فعالیت خود را آغاز کرده است و امید داریم با همین جدیت پروژه ادامه و تکمیل شود.

به گزارش ثلاث؛اسکله خورخان بردخون به عنوان یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم بردخون همواره نقل مجالس و محافل بوده و شاید بتوان گفت از قدیمی‌ترین پروژه‌هایی است که امیدواریم با وعده دست‌اندرکاران به زودی تکمیل و به بهره‌برداری برسد تا آرزوی دیرینه مردم بویژه صیادان عملی شود و بردخون در زمینه صیادی و تجاری به توسعه برسد.

تعداد ۱۹۵ قایق و بیش از ۶۰۰ صیاد در بخش بردخون فعالیت می‌کنند اما پس از حدود ۲۰ ماه از بازنشستگی مسؤول قبلی نمایندگی شیلات بردخون، تا امروز نمایندگی شیلات این منطقه مسؤولی ندارد و صیادان برای کارهای اداری خود مجبورند فاصله ۵۰ کیلومتری مرکز شهرستان دیّر را طی کنند.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن