بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 61806
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 4 مهر 99 3:59 ب.ظ

۲۵۰ دانش آموز در شهرستان کنگان محروم از امکانات آموزشی آنلاین/ مردم می توانند در این کار نیک مشارکت کنند

ثلاث-  ثلاث- مردم می توانند با توجه به شرایط کرونایی امسال، بخشی از هزینه نذورات هر ساله خود در ماه صفر را در راه انسان سازی و رشد و تعالی کودکان، جهت کمک به این دانش آموزان بی بضاعت صرف کنند.

اربعین سید و سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را گرامی می داریم و با صرف نذوراتمان در راه تحصیل کودکان بی بضاعت و محروم از امکانات آموزشی آنلاین، گامی موثر در راستای آموزش کودکان این منطقه بر میداریم.

بنا به اظهار رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کنگان ، تعداد ۲۵۰ نفر از دانش آموزان این شهرستان از دسترسی به امکانات آموزشی آنلاین محروم هستند.

کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تا کنون با استفاده از منابع و ظرفیت هایی که در اختیار داشته است، توانسته تعدادی تبلت برای دانش آموزان بی بضاعت تهیه کنند اما هنوز تعداد بسیار زیادی از دانش آموز در سطح شهرستان کنگان از دسترسی به امکانات آموزشی آنلاین محروم هستند.

از مردم مومن و نوع دوست شهرستان کنگان انتظار می رود همچون گذشته در این ایام که متعلق به حضرت اباعبدالله الحسین(ع)  مانند و هر سال که شاهد نذورات بسیار زیادی از جانب این عزیزان بوده ایم و با توجه به شرایط کرونایی امسال، هزینه نذورات خود را  در راه انسان سازی و رشد و تعالی کودکان، جهت کمک به این دانش آموزان بی بضاعت صرف کنند.

با دستان پر مهر شما مردم نوع دوست شهرستان کنگان، امید می رود هیچ کودکی غمگین از فقر و هیچ پدر و مادری برای تامین مایحتاج خانواده، سرافکنده در برابر فرزندان خود نباشند.

 

قابل توجه است، کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کنگان اعلام آمادگی نموده است که چنانچه بازاریان، تجار و کسبه شهرستان کنگان تمایل به تقبل هزینه خرید تبلت برای دانش آموزان بی بضاعت داشته باشند، می توانند مطابق قوانین از معافیت های مالیاتی نیز بهره‌مند شوند./ منبع: کنگان نیوز

 

امام صادق‏ علیه السلام می فرمایند:

اَیُّما مُؤمِنٍ نَفَّسَ عَن مُؤمِنٍ کُربَهً ، نَفَّسَ اللَّهُ عَنهُ سَبعینَ کُربَهً مِن کُرَبِ الدُّنیا و کُرَبِ یَومِ القیامَهِ

هر مؤمنی که گرفتاری مؤمنی را بر طرف کند ، خداوند هفتاد گرفتاری دنیا و آخرت را از وی دور می‏سازد

 

⭕️مرکز نیکوکاری ندای مهربانی

 

شماره حساب:٠١١٢٩٣٣٣٠٨٠٠۵

 

شماره کارت:۶٠٣٧٩٩٧٩۵٠١٠٩۵۶٢

 

شماره تماس:٠٩٣٧٣۴٢٨١٢۵

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن