بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 62309
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 13 آبان 99 9:26 ق.ظ

شهردار سیراف در نشست با خبرنگار ثلاث مطرح کرد:

ورودی‌های شمالی و شرقی سیراف ساماندهی می‌شوند/ساحل سازی غدیر تا بنگسار در دستور کار است

ثلاث-شهردار سیراف گفت:تکریم ارباب رجوع،همکاری با ادارات بخش دولتی و همکاری با رسانه‌ها از اولویت‌های شهرداری سیراف است.

شهردار سیراف گفت:

 ورودی‌های شمالی و شرقی سیراف ساماندهی می‌شوند/ساحل سازی غدیر تا بنگسار در دستور کار است/ پارک‌های محله‌ای احداث می‌شوند/  همکاری با رسانه‌ها از اولویت‌های ما در شهرداری است

 

داریوش پالیزدان در دیدار با خبرنگار ثلاث با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع،همکاری با ادارات بخش دولتی و همکاری با رسانه‌ها از اولویت‌های شهرداری سیراف است اظهارداشت:روحیه نقدپذیری دارم و از نقد‌های منصفانه و سازنده استقبال می‌کنم چرا که معتقدم نقدهای سازنده در پیشرفت و توسعه شهر موثر است.

شهردار شهر سیراف با اشاره به نقش و اهمیت جایگاه خبرنگاران در جامعه افزود:تلاش‌های خبرنگاران در جامعه بر هیچکس پوشیده نیست زیرا تلاش‌های این قشر از جامعه با زندگی مردم گره خورده است.

وی به اولویت‌های مهم شهرداری سیراف در این فرصت باقی مانده شورای پنجم اشاره کرد و گفت: در بحث سیما و منظر شهری برنامه‌های مختلفی از جمله: پیاده رو خیابان اصلی، نورپردازی آثارباستانی،قلعه نصوری،بازار قدیم،مسجد جامع و دره لیر و همچنین ورودی سیراف از سمت کنگان،طراحی طرح‌های مدرن بر دیوارهای شهر،ساماندهی و احیای فضای سبز و گل کاری سطح شهر،بهسازی بلوار خلیج فارس که شامل تعویض پایه‌ها و سنگ جدول،احداث زمین والیبال،تعمیرات برق و ترمیم زمین چمن داریم.


وی همچنین به اقدامات شهرداری در حوزه عمرانی پرداخت و عنوان کرد: در کارهای عمرانی و زیرساختی در نظر داریم که معابر خاکی سطح شهر را شناسایی و آن‌ها را آسفالت،سنگ فرش و یا بتن فرش کنیم که خوشبختانه در این خصوص دو پیمان بسته شده که یک پیمان آن شامل ۷هزار مترمربع برای آسفالت و یکی دیگر آن ۵هزار مترمربع برای سنگ فرش و بتن فرش است.

پالیزدان ادامه داد:۲۱هزار مترمربع از معابرخاکی شهر شناسایی شده که مجوز آن از شورای شهر برای برگزاری مناقصه گرفته شد که با این کار تقریبا بیشترین معابر سطح شهر آسفالت سازی می‌شوند که جمعا ۳۳هزارمتربع آسفالت،سنگ فرش و بتن فرش می‌شوند.

این مقام مسول به یکی از پروژه‌های شاخص شهرداری سیراف اشاره کرد و افزود: ورودی سیراف از ضلع شرقی یکی از پروژه‌های شاخص شهرداری است که منتظر مجوز شورای ترافیک و اداره اوقاف می‌باشد تا کارهای آن شروع شود. اعتبار این پروژه با احتساب پل، بالغ بر ۶ میلیارد تومان می‌باشد که در این خصوص از منطقه ویژه( با توجه به قول هایی که قبلا داده اند) انتظار همکاری داریم.

شهردار سیراف گفت:ساماندهی ورودی شمالی سیراف از سمت کنگان در دستور کار است و منتظر تایید آن از سوی شورای ترافیک هستیم که در صورت صادر شدن مجوز آن، هفته آینده عملیات آن آغاز می‌شود.

داریوش پالیزدان مطرح کرد:ساحل سازی از پارک غدیر تا بنگسار حدود ۲ هکتار می‌باشد که با همکاری پتروشیمی زاگرس با اعتباری بالغ بر ۱۸میلیارد تومان ساماندهی و انجام خواهد شد.

وی در ادامه به اهمیت پارک‌های محله‌ای اشاره کرد و گفت:یکی دیگر از برنامه‌های در دست اقدام شناسایی محله‌های فاقد پارک و احداث پارک‌محله‌ای در آن‌ها است و همچنین در نظر داریم تا یک ماشین حمل جسد نیز خریداری کنیم که منتظر مجوز شورای شهر هستیم.

وی در ادامه گفت: نگاه شهرداری سیراف این است که تا جای ممکن در برنامه‌های مختلف ورزشی خصوصا ورزش های همگانی، برنامه های فرهنگی، آموزشی و بهداشتی و… مشارکت و کمک نماید.

خبرنگار:صلاح خنافره

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن