بروز شده در : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 ساعت 12:08 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 62499
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 24 آبان 99 0:18 ق.ظ

مردم اخبار بیمارستان کنگان را از دو مرجع رسمی دنبال کنند

ثلاث-سرپرست بیمارستان کنگان در اطلاعیه ای گفت:خبرهای رسمی این بیمارستان از دو منبع: ۱. پرتال خبری دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر و ۲. روابط عمومی بیمارستان کنگان منتشر می شود.

سرپرست بیمارستان کنگان در اطلاعیه ای گفت:خبرهای رسمی این بیمارستان از دو منبع: ۱. پرتال خبری دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر و ۲. روابط عمومی بیمارستان کنگان منتشر می شود.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

 

ضمن آرزوی صحت و سلامتی برای تمامی شهروندان عزیز و دعوت از همه عزیزان به رعایت پروتکل های بهداشتی و خصوصا فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک، به اطلاع می رساند که خبرهای رسمی این مرکز درمانی فقط از ۲ طریق منتشر می شود : اول، دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر و دوم روابط عمومی بیمارستان کنگان. این دو منبع از نظر ما رسمی و قابل استناد است. این مدیریت مسئولیتی در برابر سایر اخبار مربوط به بیمارستان کنگان که از منابع دیگری  منتشر می شود، ندارد.

ضمن تشکر از همه رسانه ها که از ابتدای حضور اینجانب در تیرماه ۱۳۹۹ تا کنون، ما را مورد حمایت خود خود قرار دادند، انتقادهای این عزیزان را نیز می پذیریم. ریاست بیمارستان کنگان آماده ملاقات حضوری با تمامی خبرنگاران، فعالین اجتماعی و فعالین فضای مجازی می باشد و این عزیزان می توانند با هماهنگی قبلی با دفتر، تشریف بیاورند و ما نیز جهت پاسخگویی در خدمتشان باشیم.

عزیزان مطمئن باشند که ما به عنوان خدمتگزاران آن ها، تمام تلاش خود را برای ارتقاء سطح خدمات بیمارستان کنگان به کار خواهیم گرفت. همان طور که تا کنون نیز همینگونه بوده است، از این پس نیز تلاش خود را در بُعد کمی و کیفی افزایش خواهیم تا نواقص و کمبودها را مرتفع کنیم و نهایتا شرایط افزایش رضایتمندی مراجعین را فراهم سازیم.

دکتر صادق مختارپور
سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن