بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 62742
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 5 آذر 99 7:06 ب.ظ

۶۰ویژه برنامه در هفته بسیج در شهرستان کنگان برگزار شد

ثلاث-فرمانده سپاه شهرستان کنگان گفت:به مناسبت هفته بسیج، ۶۰ویژه برنامه در شهرستان برگزار شد.


به گزارش ثلاث سرهنگ اسماعیل تاجیک در نشست خبری با اشاره به اینکه ۶۰ویژه برنامه در هفته بسیج در شهرستان کنگان اجرا شد، اظهار داشت: به دلیل ادامه ویروس منحوس کرونا این برنامه‌ها عمدتا بصورت مجازی برگزار شد.

فرمانده سپاه شهرستان کنگان افزود:برنامه‌های غیر مجازی نیز با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.

فرمانده بسیج سپاه کنگان با تشریح برنامه‌ها بیان کرد: با توجه به مشکل کمبود خون در کشور یکی از برنامه‌های مهم اجرا شده در هفته بسیج حضور بسیجیان در پایگاه انتقال خون برای اهدای خون به هموطنان عزیز بود.

سرهنگ تاجیک افزود: عمده برنامه‌ها در فضای حقیقی با رویکرد مردم داری و مردم یاری بود که رزمایش کمک مومنانه و رزمایش زیست محیطی از مهم‌ترین این برنامه‌ها بود.

وی گفت: در زمینه برنامه‌های مجازی نیز چندین ویژه برنامه برگزار که رزمایش بصیرتی و یادواره شهدا از مهم‌ترین این برنامه‌ها بود.

این مقام مسئول در بخش دیگر با توجه به خدمات بسیج در دوران کرونا اظهار داشت : علاوه بر راه‌اندازی چندین کارگاه تولید ماسک و دستکش در سطح شهرها و روستاها توسط بسیج و نیز فعالیت گسترده گشت‌های ایست و بازرسی و کمک به ستاد مقابله با کرونا ، کمک‌های مومنانه نیز چندین مرحله در قالب رزمایش مواسات ، همدلی و کمک مومنانه در این شهرستان انجام شد.

سرهنگ تاجیک در پایان یادآور شد: بسیج از مردم با مردم و برای مردم است و همیشه گوش به فرمان رهبری فرزانه انقلاب آماده خدمتگزاری ، ایثار و جانفشانی است.

انتهای پیام/

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن