بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 49306
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 11 مرداد 97 3:03 ب.ظ

به همت سپاه شهرستان کنگان شروع شد

اولین جشنواره ورزشی صالحین مساجد شهرستان کنگان

ثلاث- مراسم افتتاحیه اولین جشنواره ورزشی صالحین مساجد شهرستان کنگان با حضور مسئولین برگزار شد.

 

 

سرهنگ اسماعیل تاجیک فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پاسداران شهرستان کنگان در حاشیه افتتاحیه اولین جشنواره ورزشی صالحین  مساجدِ شهرستان به خبرنگار ثلاث گفت: در راستای مقابله با آسیب های اجتماعی و پر کردن اوقات فراغت برای اقشارمختلف جامعه به خصوص جوانان برنامه هایی را با همکاری برخی نهادها تدارک دیدیم.

وی اظهار داشت: یک بخش از برنامه ما مربوط به ورزش است که رشته هایی نظیر فوتسال، والیبال، شنا و غیره را دارد. این جشنواره در دو بخش خواهران و برادران( در قالب تیم هایی از شهرهای بنک، کنگان و سیراف) به مدت ۲۰ شب در سالن امام خمینی(ره) و کوثر بندر کنگان برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پاسداران شهرستان کنگان ادامه داد: مراسم اختتامیه و اهداء جوایز این مسابقات در روز ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ مصادف با روز جهانی مسجد با حضور مسئولین و تمام تیم های شرکت کننده برگزار می شود.

 

سرهنگ تاجیک اضافه کرد: بخش دیگر از این برنامه، دینی، مذهبی و قرآنی است که شامل مسابقات قرآنی و اذان در آیتم های مختلف است که برادران و خواهران گرامی در آن شرکت خواهند کرد.

وی اظهار داشت: بخش دیگر از این برنامه، فرهنگی و هنری است که آن هم به شکل مجزا به همراه افتتاحیه و اختتامیه برگزار خواهد شد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پاسداران شهرستان کنگان گفت: مسابقات ورزشی به صورت جشنواره برگزار می شود که در آن فرماندار و معاونین ایشان( به خصوص معاون سیاسی اجتماعی)، شهرداری و شورای اسلامی شهر کنگان، شهرداری و شورای اسلامی بنک و به خصوص اداره ورزش و جوانان شهرستان همکاری بسیار خوبی برای اجرای آن داشته اند و از این عزیزان کمال تشکر را دارم.

سرهنگ تاجیک عنوان کرد: در پایان از رسانه های شهرستان بخاطر پوشش خبری و رسانه ای این رویداد نیز کمال تشکر را دارم.

—-

مجید حسن پور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان نیز در حاشیه اولین جشنواره ورزشی صالحین و مساجد به خبرنگار ثلاث گفت: در خصوص مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی بسیجیان و مساجد شهرستان کنگان به خبرنگار ثلاث گفت: ما به عنوان دستگاه همکار در این حوزه پیش قدم شده ایم واصل برنامه و متولی کار سپاه پاسداران کنگان بوده است.

وی افزود: نگاه ما به اینگونه جشنواره های ورزشی یک نگاه اصولی و پایبند به اصل ورزش است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان اظهار داشت: دیدگاه ما در این مورد به خصوص، گسترش ورزش در حوزه های بسیج و مساجد برای جذب افراد بیشتر به سمت ورزش است و به همین دلیل لازم دیدیم که در این جشنواره ورزشی حضوری فعال داشته باشیم و به برگزاری این رویداد ورزشی کمک کنیم.

حسن پور گفت: نیاز بود فضای ورزشی خود در سطح شهرستان را به شکل عمومی در اختیار این دوستان نیز قرار دهیم و در برگزاری این گونه جشنواره ها پیش قدم باشیم.

وی یادآور شد: در بخش دیگر از همکاری ما، کمیته داوران شهرستان در این ۲۰ شب، مسابقات را قضاوت خواهند کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان اضافه کرد: علاوه بر اینکه در برگزاری افتتاحیه جشنواره ورزشی کمک کردیم قطعا در اختتامیه و جوایز نیز همکاری خواهیم داشت.

حسن پور اظهار داشت: هدف اصلی ما از همکاری در جشنواره ورزشی این بود که بتوانیم با همراهی سپاه پاسداران شهرستان، ورزش را در حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج فعال کنیم و اینکه با توجه به تعطیلی مدارس به نوعی اوقات فراغت جوانان را نیز به شکل سالم و مفرح، پُر کنیم.

 

یادآوری می شود در این مراسم سرهنگ تاجیک، فرمانده سپاه شهرستان کنگان، حجت الاسلام محمودیف امام جمعه کنگان، حجت الاسلام قاسمی امام جمعه موقت کنگان، خاکنژاد معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان،حسن پور، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، پاریابی عضو شورای اسلامی شهر کنگان و دیگر مسئولین محلی و تنی چمد از اصحاب رسانه حضور داشتند.

خبرنگار: مصطفی صفایی

 

 

—–

عکس: ظهیر بوشته

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن