بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 63048
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 27 آذر 99 12:35 ب.ظ

چراغ سبز نظری به بومی ها در شرکت پازارگاد

ثلاث-مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد از معدود مدیران صنایع پتروشیمی مستقر در عسلویه است که اینروزها با انتصابات خود ضمن صحه گذاشتن بر توانمندی نیروهای متعهد و متخصص بومی ، چراغ سبزی به نیروهای بومی شاغل در این شرکت نشان داد.


حجت نظری مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد از معدود مدیران صنایع پتروشیمی مستقر در عسلویه است که اینروزها با انتصابات خود ضمن صحه گذاشتن بر توانمندی نیروهای متعهد و متخصص بومی ، چراغ سبزی به نیروهای بومی شاغل در این شرکت نشان داد که با داشتن توانمندی و تعصب شغلی می توانند صاحبان مناصب مدیریتی این شرکت شوند.

پس از انتصاب علمداری از نیروهای بومی شهرستان کنگان به عنوان رییس دفتر ، درویشی به عنوان رییس دهکده گردشگری ، عبدی زاده به عنوان رییس شهرک گلستان و انتصاب شعرانی از نیروهای بومی و باسابقه حوزه روابط عمومی پارس جنوبی اینبار با نظر حجت نظری ، مدیریت مراکز آموزشی شهرک پردیس جم به نام فرزند شهرستان جم واگذار شد.

سید علیرضا سجادی معاون سابق فرماندار شهرستان عسلویه که بعد از قریب به ۵ سال در این مسند با نظر خود و استعفاش ، از این مسولیت خداحافظی کرده بود به عنوان رییس مراکز اموزشی شهرک پردیس جم که پذیرای تعداد زیادی از دانش آموزان و معلمان است منصوب شده است و بزودی و پس از خداحافظی با فرمانداری شهرستان عسلویه کار خود را در شهرک پردیس آغاز خواهد کرد.
.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن