بروز شده در : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 ساعت 11:12 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 64178
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 23 اسفند 99 12:44 ب.ظ

نایب رئیس کمیسیون انرژی:

پتروشیمی آریاساسول در ارز آوری و رونق اقتصادی کشور و کمک به توسعه و آبادانی نقش به سزای دارد

ثلاث- نماینده مردم جنوب استان بوشهر گفت: پتروشیمی آریاساسول در رونق اقتصادی کشور، ارز آوری و کمک به توسعه و آبادانی نقش به سزای دارد.

 

دکترموسی احمدی نماینده مردم  دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موفقیت صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کشور در خنثی نمودن سالها تلاش بی وقفه دشمنان میهن اسلامی در جهبه جنگ اقتصادی، شرکت آریاساسول را از پیش قراولان این موفقیت عنوان کرد، و افزود: نقش برجسته و نمونه این شرکت، و موفقیت کارکنان و مدیران جوانش در جبهه جنگ اقتصادی آنجا نمایان می شود که رئیس جمهور سابق آمریکا از روی استیصال نام این شرکت و مدیرعامل آن را در لیست تحریمهای خود قرار می دهد.
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس از نقش برجسته آریاساسول در رونق اقتصادی کشور، ارز آوری و کمک به توسعه و آبادانی یاد کرد، و گفت: مدیرعامل پلیمر آریاساسول به عنوان یکی از مدیران و نخبگان صنعت پتروشیمی به شمار میرود، و نگاه بلند وی در حوزه های اقتصادی و اجتماعی قابل ستایش و تحسین است.
نماینده مردم جنوب استان در بهارستان با اشاره به شکست دشمن به واسطه  تولید محصولات پتروشیمی و جلوگیری از خام فروشی نفت و گاز، این موفقیت را به جهادگران صنعت پتروشیمی و مردم ایران تبریک گفت، و کاهش نقش فروش نفت خام در بودجه ۱۴۰۰ را از دستاوردهای این اقدامات برشمرد.
موسی احمدی افزود: صنعت نفت، گاز و پتروشیمی دقیقا مهمترین مزیت ماست که میتوانیم با حمایت از آن به دشمن ضربه بزنیم و حسب الامر مقام معظم رهبری در سال جهش تولید می بایست به تقویت تولید داخلیبه ویژه توسعه پتروشیمی ها تاکید نماییم.
نماینده مردم دیر، کنگان جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به کلنگ زنی سالن ورزشی شهدای نای بند توسط آریاساسول در روستای هاله و انتخاب نامی زیبنده برای این سالن ورزشی، از نقش ممتاز آریاساسول در انجام مسئولیتهای اجتماعی و کمک به جوامع پیرامونی یاد کرد، و گفت: فعالیتهای شورای راهبردی منطقه پارس در حوزه مسئولیتهای اجتماعی به ویژه طی سال جاری قابل تقدیر است و انتظار میرود که این اقدمات بیشتر شوند.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن