بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 64770
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 10 اردیبهشت 00 1:33 ق.ظ

مدیرکل امور مالیات استان بوشهر خبر داد؛

افزایش تخصیص اعتبار ارزش افزوده و عوارض آلایندگی در استان بوشهر

ثلاث-مدیرکل امور مالیات استان بوشهر از افزایش ۲۸ درصدی تخصیص اعتبار ارزش افزوده و عوارض آلایندگی در استان بوشهر خبر داد.

افزایش تخصیص اعتبار ارزش افزوده و عوارض آلایندگی در استان بوشهر

به گزارش ثلاث،، غلامرضا احمدپری عصر سه‌شنبه در نشست شورای درآمد استان بوشهر اظهار داشت: تلاش جدی برای تحقق شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها داریم و برنامه‌های متنوعی در این زمینه اجرا می‌شود.

وی حمایت همه جانبه از بخش‌های تولیدی را یکی از برنامه‌های مهم امور مالیاتی استان بوشهر دانست و اضافه کرد: از هیچ کوششی در توسعه سرمایه‌گذاری و رفع مشکلات واحدهای تولیدی و خدماتی فروگذار نمی‌کنیم.

مدیرکل امور مالیاتی استان بوشهر با اشاره به تسویه و وصول بدهی مالیاتی افراد حقیقی و حقوقی از طریق تهاتر با دستگاه‌های اجرایی خاطرنشان کرد: در این زمینه ۱۳۰ میلیارد تومان بدهی‌های مالیاتی با تهاتر وصول و تسویه شد.

وی افزود: سازمان امور مالیاتی حمایت ویژه‌ای را از مشاغل آسیب دیده از کرونا داشته و به خاطر اعمال محدودیت‌ها و تعطیلی برخی کسب و کارها بر اساس بررسی کارشناسی مشاغل آسیب دیده از حمایت‌های دولت بهره‌مند می‌شوند.

احمدپری از افزایش ۲۸ درصدی تخصیص اعتبار ارزش افزوده و عوارض آلایندگی در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: هزار ۳۲۴ میلیارد تومان در سال گذشته برای اجرا طرح‌های عمران شهری و روستایی به حساب دهیاری‌ها و شهرداری‌های استان بوشهر واریز شد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن