بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 64997
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 28 اردیبهشت 00 11:58 ق.ظ

فرمانداری‌های بوشهر برای برگزاری انتخابات الکترونیک به فیبرنوری متصل شدند

ثلاث-مدیرعامل شرکت مخابرات استان بوشهر از اتصال فرمانداری‌های این استان به فیبر نوری برای برگزاری انتخابات الکترونیک خبر داد.

فرمانداری‌های بوشهر برای برگزاری انتخابات الکترونیک به فیبرنوری متصل شدند

به گزارش ثلاث، علی مهرپویا عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک مورد توجه قرار گرفته و در این راستا همه فرمانداری‌های ۱۰ گانه استان بوشهر به فیبر نوری متصل شده‌اند.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان بوشهر بیان کرد: با ابلاغ سند توسعه مخابرات استان بوشهر طرح‌های مخابراتی افزایش یافته که توسعه، نوسازی و بازسازی شبکه‌های ارتباط مخابراتی از آن جمله است.

وی گفت: تعرفه تلفن ثابت بیش از ۱۸ سال است که تغییر نیافته و این درحالی است که هزینه خرید کابل و ملزومات شبکه‌گذاری مخابراتی ۳۰۰ درصد افزایش یافته است.

مهرپویا با اشاره به افزایش ۷ هزار تلفن ثابت و ۱۳ هزار مشترک اینترنت خانگی در استان بوشهر تصریح کرد: سرقت سیم و کابل‌های مخابرات در استان بوشهر مشکلاتی در ارائه خدمات مطلوب به مشترکان ایجاد کرده به گونه‌ای که ماهانه بین ۷ هزار تا ۹ هزار متر از سیم‌ها و کابل‌های مخابرات به سرقت می‌رود.

این مقام مسؤول توضیح داد: سال قبل بیش از ۲۰۲ میلیارد تومان در اجرا طرح‌های مخابراتی سرمایه‌گذاری شده که این روند همچنان ادامه دارد همچنین در سال گذشته ۱۰۰ کیلومتر فیبر نوری در روستاها و ۷۷۵ کیلومتر در شهرهای استان اجرا شده که نقش مهمی در سرعت اینترنت داشته است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان بوشهر عنوان کرد: ۹۶ درصد روستاهای استان بوشهر از زیرساخت‌های اینترنتی برخوردار هستند و از ۴۰۵ روستای بالای ۲۰ خانوار استان بوشهر ۴ درصد معادل ۱۶ روستاها از زیرساخت‌های اینترنتی را دارا نیستند.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن