بروز شده در : شنبه 15 اردیبهشت 1403 ساعت 12:58 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 65289
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 12 تیر 00 9:03 ق.ظ

اداره تبلیغات اسلامی کنگان به عنوان اداره برتر استانی در سال۱۴۰۰انتخاب شد

ثلاث-رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان از انتخاب این اداره به عنوان اداره برتر استانی در سال ۱۴۰۰ خبر داد.


به گزارش ثلاث،حجت الاسلام علی محمدی بیان داشت: موضوع فرهنگ موضوع مهم و حیاتی است که اهتمام ویژه ای به دنبال دارد و برای اثربخشی این موضوع جبهه عظیمی از همفکری و مهارت را می طلبد .
وی گفت: اداره تبلیغات اسلامی در راستای اثرگذاری فرهنگی با وجود حجم زیادی از مشکلات و کمبودها و در حد توان خود به اجرای برنامه های فرهنگی پرداخته که در همین جا لازم می دانم از دوستان و آحاد مردم با وجود سلایق مختلف دعوت به همراهی می کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان در همین راستا با همراهی خیل عظیمی از نخبگان فرهنگی و دینی، روحانیون مستقر و بومی، هیئات مذهبی ، گروه های جهادی ، پایگاه های بسیج ، خیرین و … به اجرای برنامه های مختلفی از قبیل: تهیه و تنظیم محتوای فرهنگی فضای مجازی شامل محتوای فرهنگی و قرآنی،تقدیر و اهداء جوایز به قاریان و فعالان قرآنی شهرستان، اجرای آزمون سراسری اعطای مدرک به حفاظ قرآن کریم با حضور شهرستان های جنوبی استان در کنگان، رسیدگی به امور نیازمندان و مستضعفین، رسیدگی به ایتام ، اجرای ویژه برنامه های فرهنگی از قبیل تهیه بسته فرهنگی ویژه اقشار مختلف، تامین اقلام و لوازم خانگی برای محرومین و ساکنان روستاهای دور افتاده ، اقدام کرده و می کند . که این مهم منتهی به انتخاب این اداره به عنوان اداره نمونه استانی شد.

حجت الاسلام محمدی گفت: در همین جا برخود لازم می دانیم از تلاش ها و مجاهدت های تمام گروه های فرهنگی، دینی و جهادی که ذکر شد تقدیر و تشکر کنیم که این موفقیت با حضور این عزیزان به مقصود خود نائل گشته است و در پایان خداوند عزیز را بواسطه این موفقیت شکر و سپاسگزاری می کنیم .

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن