بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:31 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 61293
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 30 مرداد 99 2:37 ب.ظ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان:

۷۳ حسینیه و هیات در شهرستان کنگان مجوز برگزاری مراسم در ایام تحاریم ایام را دریافت نموده اند/ مراسمات با رعایت پروتکل های بهداشتی برگذار می شود

ثلاث- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان گفت: ۷۳ حسینیه و هیات در شهرستان کنگان درسامانه بیرق ثبت نام و مجوز لازم جهت برگزاری مراسم ایام محرم و صفر را دریافت نموده اند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان گفت: ۷۳ حسینیه و هیات  در شهرستان کنگان درسامانه  بیرق ثبت نام و مجوز لازم جهت برگزاری مراسم ایام محرم و صفر را دریافت نموده اند.

 

بسم الله الرحمن الرحیم،ان الحسین مصباح الهدی وسفینه النجاه.

امسال حال و هوای محرم درکنگان پرشورتر از سالهای گذشته برگزار می‌شود. هیاتها ، حسینیه ها و تکایای شهرستان کنگان  آماده خدمت به عزاداران حسینی هستند . ۷۳ حسینیه و هیات  در شهرستان کنگان درسامانه  بیرق ثبت نام و مجوز لازم جهت برگزاری مراسم را دریافت نموده اند. رعایت ضوابط  وت عهدات بهداشتی از شرایط لازم برگزاری  درماه محرم است. استدعا میشود که خادمان و بانیان حسینیه ها تمام شرایط ستاد ملی کرونا را نصب العین خود قرار داده و با ستاد محرم  در شهرستان همکاری لازم را داشته باشند، امیدوارم خدا به حق سیدالشهدا و به برکت نام آن حضرت این پدیده شوم را از تمام جهان و مسلمانان برطرف نماید.

 

حجت الاسلام علی محمدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن