بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 65731
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 10 شهریور 00 12:50 ب.ظ

نجات جان هزاران بیمار با اکسیژن مایع پتروشیمی بوشهر

ثلاث – مدیرعامل پتروشیمی بوشهر از اهدای ۱۸ هزار تن اکسیژن در ۹ ماه گذشته برای نجات جان بیماران کرونایی به بیمارستان های استان بوشهر خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری ثلاث، غلامرضا جوکار اظهار داشت : روزانه بین ۲۶۰۰ الی ۳۲۰۰ نیرو در پروژه های پتروشیمی بوشهر مشغول به فعالیت میباشند، بطوریکه پروژه ها نیز در مجموع ۷۰ درصد پیشرفت دارند .
وی افزود : در بخش بهره برداری نیز ۴ واحد تولیدی در سرویس است و ۱۵۵۰ نفر نیز در این مجموعه ها مشغول به کار هستند .
مدیرعامل پتروشیمی بوشهر گفت : می توان گفت در مجموع در بخش تولید و پروژه ها قریب به ۵ هزار خانواده در این شرایط سخت کشور در حال امرار معاش هستند و این کار بسیار بزرگی است .
وی با بیان اینکه پتروشیمی بوشهر تا ظرفیت کامل تولید محصولات فاصله دارد، اظهار داشت : در حال حاضر تولید ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تن از انواع محصولات در سال محقق شده است و در ظرفیت کامل به ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تن محصول خواهیم رسید .
جوکار گفت : مگا پروژه های زیادی در حجم بسیار بالایی در پارس جنوبی در حال انجام است و مجموع این پروژه ها از پروژه های صنعتی کل خاورمیانه بیشتر است و این امر به دست متخصصان ایرانی محقق شده است .
وی گریزی به فعالیت های زیست محیطی و مسئولیت های اجتماعی پتروشیمی بوشهر زد و گفت : در حوزه محیط زیست بهترین کار خدمت به اشرف مخلوقات یعنی انسان بود که در این راستا در بازه ی ۹ ماهه قریب به ۱۸ هزار تن اکسیژن مایع، این نعمت الهی که از محصولات پتروشیمی بوشهر است را در اختیار بیمارستان ها قرار دادیم .
وی افزود : همین اقدام پتروشیمی بوشهر علیرغم خطرات بالای بارگیری اکسیژن که از قبل پیش بینی نشده بود و با طراحی مهندسی همکاران ما در حال انجام است، تاکنون جان هزاران نفر از مردم سراسر کشور را نجات داده است .

 

نظرات

  1. عادلانه says:

    درود و سپاس فراوان از مجموعه پتروشیمی بوشهر که در این بحث شهرستان های میزبان صنعت یعنی عسلویه و کنگان را حمایت کردند و ان شالله ادامه دار باشد

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن