بروز شده در : شنبه 15 اردیبهشت 1403 ساعت 12:58 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 66164
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 7 آبان 00 1:56 ب.ظ

در حاشیه نشست جمعی از شاغلان و فعالان حوزه صنعت در حمایت از مواضع دکتر موسی احمدی مطرح شد:

تاکید بر ارتقای نیروی انسانی منطقه و لزوم انجام مسئولیت های اجتماعی شرکتها

ثلاث- تعدادی از شاغلان و فعالان حوزه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی ضمن حمایت از مواضع دکتر موسی احمدی نماینده مردم جنوب استان بوشهر برای موضوع اشتغال ، به شدت بر ارتقای نیروی انسانی منطقه و انجام مسئولیت های اجتماعی شرکتها منطقه پارس تاکید کردند و این دو مورد را اصلی ترین راه توسعه شهرستان های جنوبی استان دانستند.

 

 

 

 

 

به گزارش ثلاث، تعدادی از نیروهای انسانی شاغل در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی عصر روز پنج شنبه ۶ آبان ماه در کنگان با حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمدی نماینده مردم جنوب استان بوشهر و عضو کمیسیون انرژی دیدار و به بیان دغدغه های خود در زمینه های مختلف پرداختند‌.  دکتر احمدی نیز ضمن تشکر از حضور این افراد و ارائه گزارشی از پی گیری های انجام شده، خواستار نقد عملکرد و ارائه پیشنهادات کارشناسی برای بهبود وضعیت موجود گردید.

در پایان، حاضران در جلسه، با تقدیر از اقدامات انجام شده، خواستار توجه بیشتر به سرمایه های انسانی، افزایش سهم و بکارگیری نیروهای منطقه و استان بوشهر در پست های کلیدی، نصب مدیران ارشد و میانی در بدنه دولت و صنعت نفت و گاز و پتروشیمی از میان نیروهای منطقه و استان و توجه به ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی به ویژه در پتروشیمی های سطح منطقه پارس، شدند. حمایت قاطع خود را از دیدگاه ها و مواضع دکتر احمدی نماینده  مردم جنوب استان در خصوص اشتغال  اعلام و از انعکاس شجاعانه درخواست های مردمی و نخبگان در حضور رییس محترم جمهور و اعضای هیات دولت قدردانی کردند.

در این نشست از عملکرد شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس گلایه هایی صورت گرفت و خواستار ارائه گزارش عملکرد شفاف این شورا در خصوص توجه به حوزه های آموزش ، بهداشت و سلامت و عمران شهری و … مناطق پیرامونی صنعت شدند.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن