بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 66302
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 28 آبان 00 3:26 ب.ظ

مسئولیت اجتماعی سرلوحه ی شرکت جم صنعت کاران؛

تعهد جم صنعت کاران در مسئولیت های اجتماعی مناطق پیرامونی پارس جنوبی

ثلاث- نشست مدیر عامل جم صنعت کاران با رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه در زمینه مسئولیت های اجتماعی منطقه پارس جنوبی برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت جم صنعت کاران، نشست هم اندیشی علی ابراهیم زاده مدیرعامل شرکت جم صنعت کاران و جاسم زارعی رییس شبکه بهداشت و درمان عسلویه، در زمینه مسولیت های اجتماعی برگزار شد.

در این نشست مدیرعامل جم صنعت کاران، ضمن قدردانی از اهتمام شبکه بهداشت و نظام سلامت منطقه در راستای ارائه خدمات واکسیناسیون سراسری بیماری کووید ۱۹ و تلاش در راستای حفظ سلامت کارکنان
شرکت های مستقر در منطقه، اظهار نمود؛ تجهیز، بروز رسانی و رسیدگی جهت برطرف نمودن موانع و کمبودهای بهداشت و درمان شهرستان عسلویه در قالب مسئولیت های اجتماعی شورای راهبردی در منطقه پارس جنوبی امکان پذیر است.

جاسم زارعی نیز در ادامه به ارائه گزارشی از اقدامات شبکه بهداشت در خصوص آمار بالای واکسیناسیون و افزایش ضریب ایمنی شهرستان عسلویه پرداخت و عنوان نمود؛ تاکنون حدود ۶۵ درصد واکسیناسیون و تزریق ۱۲۰هزار دوز در دو مرحله انجام شده است.

رییس شبکه بهداشت و درمان عسلویه در ادامه ضمن تقدیر از خدمات جم صنعت کاران در زمینه سلامت، به چالش ها و کمبودهای فعلی شبکه بهداشت و درمان از جمله کمبود جدی آمبولانس و عدم وجود نیروی انسانی آموزش دیده و متخصص اشاره نمود.

مدیر عامل جم صنعت کاران با تاکید به اینکه مجموعه پتروشیمی جم بیشترین سهم در شورای راهبردی منطقه پارس دارد، ابراز امیدواری نمود؛ تلاش برای رفع موانع و مشکلات در این زمینه در دستور کار قرار گیرد و از طریق شورای راهبردی هدف گذاری و برنامه ها و راهکارهای عملی در جهت ارتقا نظام سلامت منطقه بررسی و به طور هدفمند دنبال شود.

.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن