بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 67066
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 21 بهمن 00 8:17 ب.ظ

شرکت جم صنعتکاران ۲۴۷امین شرکت برتر ایران

ثلاث-براساس رتبه‌بندی شرکت های برتر ایران که توسط سازمان مدیریت صنعتی انجام گرفته است، شرکت جم صنعتکاران رتبه ۲۴۷ را در بین ۵۰۰ شرکت برتر ایران بدست آورده است.

 

به گزارش روابط عمومی جم صنعتکاران، بیست و چهارمین دوره همایش شرکت‌های برتر ایران تحت عنوان IMI-۱۰۰ با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیران ۵۰۰ شرکت برتر برگزار شد و رتبه بندی های سال مالی ۹۹ اعلام گردید.

براساس آخرین رتبه بندی های اعلام شده توسط سازمان مدیریت صنعتی کشور که هرسال با الهام از رسالت سازمان با فراهم نمودن آمار و اطلاعات شفاف و مفید در مورد بنگاه‌های اقتصادی کشور برگزار می‌شود، شرکت جم صنعتکاران موفق به اخذ رتبه ۲۴۷ در میان ۵۰۰ شرکت برتر کشور شد.

«محسن صالحی‌نیا» معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایدرو در این مراسم، رتبه بندی شرکت‌های برتر را موجب شفافیت، افزایش رقابت و نیز بهبود مستمر واحدهای مورد ارزیابی دانست. وی با تاکید بر اینکه  ۵۰۰ شرکت برتر ایران لوکوموتیو اقتصاد کشور است، گفت: اهمیت دیگر این رتبه‌بندی کمک به شرکت‌ها در توسعه برند ملی و بین‌المللی آن‌هاست که با قرار گرفتن در فهرست شرکت‌های برتر ایران، اعتبار و برند خود را ارتقا می‌دهند.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن