بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 67909
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 11 خرداد 01 7:01 ب.ظ

مدیر روابط عمومی و دبیر مسئولیت‌های اجتماعی پتروشیمی جم:

پتروشیمی جم، انجام مسئولیت‌های اجتماعی را افتخار خود می‌داند

ثلاث- مدیر روابط عمومی و دبیر مسئولیت‌های اجتماعی پتروشیمی جم گفت:

 

به گزارش ثلاث، آیین توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر توسط شرکت پتروشیمی جم با حضور نماینده شهرستان‌های کنگان، دیّر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل پتروشیمی جم، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر، مشاور مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر، مشاور و نماینده تام‌الاختیار مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در مسئولیت‌های اجتماعی، معاون سیاسی فرماندار شهرستان عسلویه، نمایندگان کمیته امداد امام خمینی‌(ره) شهرستان‌های جنوبی و تعدادی از اهالی رسانه برگزار شد.

دکتر احسان پوری، مدیر روابط عمومی و دبیر کمیته مسئولیت‌های اجتماعی پتروشیمی جم در ابتدای این مراسم ضمن عرض خیر مقدم به مهمانان، گفت: حدود یک ماه قبل بود که جلسه‌ای با حضور جناب آقای انیژپور،  مشاور محترم مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر و نمایندگان کمیته های امداد شهرستان های عسلویه، کنگان، دیر و جم برگزار کردیم و خواسته های عزیزان مورد بررسی قرار گرفت. درخواست‌ها را با مهندس قنبریان، مدیرعامل محترم شرکت مطرح کردیم؛ ایشان فوراً دستور دادند که این درخواست را در هیات مدیره مطرح نموده و مصوبه را بگیریم و به عبارتی درخواست را وارد فاز اجرایی نماییم.

وی افزود: پس از تصویب این درخواست، بلافاصله دوستان خوبمان در واحد تدارکات اقدام به خرید اقلام نمودند. هرچند در هفته‌های اخیر نوسانات بازار زیاد بود، اما همکاران تاکید بر تهیه و خرید اقلام غذایی با کیفیت داشتند تا بتوانیم بخشی از دِین خود به مردم عزیز منطقه را ادا کنیم.

دبیر کمیته مسئولیت‌های اجتماعی پتروشیمی جم اظهار کرد: شرکت پتروشیمی جم در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود، ۱۵۰۰ بسته معیشتی تهیه کرده و در اختیار نمایندگان کمیته امداد امام خمینی چهار شهرستان عسلویه، کنگان، دیر و جم جهت توزیع میان مددجویان، قرار داده است.

دکتر پوری خاطرنشان کرد: تمام همکاران ما در پتروشیمی جم شامل مدیرعامل، هیات مدیره، دست اندرکاران واحد تدارکات، خرید و روابط عمومی و مسئولیت‌های اجتماعی، واقعا از صمیم قلب دوست داشتند که این کار را انجام دهند.

وی تصریح کرد: این کار، شکوه مهربانی است و برای ما که سر سفره اهل بیت (علیهم السلام) بزرگ شده ایم، افتخار و ارزش به شمار می آید. ان شاءالله که این اقدام موجب قبول و رضایت خداوند منان قرار گیرد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن