بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 6836
تعداد نظرات:۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:چهارشنبه 7 آبان 93 10:50 ق.ظ

مختارزاده خبر داد:

برگزاری دوره خبرنویسی در فرهنگ و ارشاد کنگان

اختصاصی ثلاث- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگان از از برگزاری یک دوره آموزش خبرنویسی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان خبر داد.

حسن مختارزاده در گفتگو با خبرنگار ثلاث، از برگزاری یک دوره آموزش خبرنویسی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان خبر داد.

وی اظهار داشت: اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان کنگان در راستای توسعه امر خبر و خبررسانی اقدام به برگزاری یک دوره اموزش ویژه خبرنویسی نموده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کنگان ادامه داد: این کلاس ها از تاریخ ۱۸ آبان به مدت دو یا سه روز( بعد از ظهر)، ویژه اصحاب رسانه و روابط عمومی ادارات، سازمان ها، نهادها و علاقمندان شهرستان کنگان در محل فرهنگ و ارشاد برگزار می شود.

مختارزاده اضافه کرد: علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام از طریق ادارات مربوطه و واحد آموزش اداره فرهنگ و ارشاد اقدام نمایند.

وی خاطرنشان کرد: مدارک لازم جهت ثبت نام، پوشه ، دو قطعه عکس، کپی کارت ملی می باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کنگان ابراز داشت: این کلاس ها زیر نظر ابوذر مختارزاده کارشناس ارشد هنرهای نمایشی برگزار می شود.

مختارزاده در پایان گفت: چنانچه شرایط مهیا شود، پس از این کلاس ها، دوره بعد خبرنویسی را به صورت منطقه ای و با حضور علاقه مندان شهرستان دیر، کنگان، جم و عسلویه برگزار خواهیم کرد.

نظرات

  1. ناشناس says:

    برا عموم آزاده ??

  2. محمدجواد انگشتان says:

    بعید میدونم این دوره برگزار شه! دوره‌ای که هنوز مشخص نیست دو یا سه روز است! خود گویای کیفیت برگزاری اون میده… دوره ای که هنوز استادش مشخص نیست و قراره ده روز دیگه برگزار شه معلومه فقط برای اینه که خبری بیاد تو سایتا… ثلاث باید مراقب اینجور خبرا باشه…

  3. مهدی says:

    از طرف فرهنگ و ارشاد به ادارات نامه مربوط به این دوره ارسال شود تا روابط عمومی ها راحتر بتونن تو این دورها شرکت کنن.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن