بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 1084
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 27 خرداد 93 10:12 ق.ظ

جامعه نیازمند نهضت قرآنی است

ثلاث- رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کنگان گفت: فراگیر کردن فرهنگ قرآن از اهداف مهم حکومت جهانی امام عصر (عج) است و درسال اقتصاد و فرهنگ با مدیریت جهادی وعزم ملی، نهضت قرآنی از ضرورت های جامعه است.

به گزارش ثلاث، حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی درجلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کنگان افزود: انقلاب اسلامی مقدمه حکومت جهانی امام زمان (عج) است و باید در جامعه اسلامی فرهنگ قرآن نهادینه و زمینه برای ظهور فراهم شود.

وی با تاکید بر لزوم توجه به کارهای قرآنی، توسعه و حمایت از موسسه ها و مراکز قرآنی بیان کرد: از ۲۷ رجب طرح بزرگ قرآنی تفسیر از سوی دفتر امام جمعه و با همکاری برخی دستگاه های فرهنگی در تعدادی از مساجد کنگان آغاز شده است.

محمودی ادامه داد: دراین طرح هر شب یک آیه منتخب از صفحه ای که در مساجد تلاوت می شود با بهره گیری از سه کتاب مهم تفسیری به صورت خلاصه شده در اختیار مومنین قرار می گیرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کنگان اظهار کرد: امید می رود ظرف چند سال آینده با اجرای این طرح بخش قابل توجهی از مردم با تفسیر آیات وحی آشنا و این دستورات را در زندگی خود به صورت کاربردی استفاده کنند.

حسن مختارزاده دبیر شورای فرهنگ عمومی کنگان نیز دراین جلسه گفت: بیش از ۱۰ کارگروه تخصصی برای بررسی و ارائه راهکارهای اجرایی کردن شعار سال و مسائل کلی شهرستان تشکیل و جلساتی برگزار شده است.

 

salas.ir-01

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن