بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 59667
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 28 فروردین 99 3:16 ب.ظ

قرارگاه رزمایش مساوات در کنگان تشکیل شد

ثلاث-در راستای فرمان مطاع رهبری و کار مومنانه و جهادی قرارگاه رزمایش مساوات در کنگان تشکیل شد.

امام جمعه و رئیس قرارگاه رزمایش مواسات شهرستان کنگان در این جلسه با تقدیر از رهبر فرزانه انقلاب بیان کرد: تشکیل قرارگاه رزمایش مواسات و کمک های مومنانه اقدامی سترگ در راستای خدمت به مردم بویژه اقشار آسیب پذیر است.
حجت الاسلام محمود محمودی افزود: فلسفه کار قرارگاهی پرهیز از موازی کاری و خنثی سازی یکدیگر در خدمت رسانی است.
وی بیان کرد: باید از همه ظرفیت ها برای تقویت این قرارگاه که خدمت رسانی به محرومین هدف عمده آن است استفاده کرد.

امام جمعه گفت: لازمه کار قرارگاهی اینست که بگونه ای عمل شود که همه نیازمندان از برکات این کار مومنانه بهره مند شوند.

محمودی تاکید کرد: شناسایی گروه های هدف اعم از فقرا و ایتام و نیز کسانی که در اثر بیماری منحوس کرونا دچار مشکل شده اند در اولویت باشد.

وی بیان نمود: پیشنهاد می شود از همه ظرفیت های موجود از جمله مشارکت مدیران و کارمندان بر مبنای رضایت و علاقه به سهیم بودن در این کار خداپسندانه استفاده کرد.

امام جمعه کنگان با اشاره به حضور شرکت ها در شهرستان عنوان کرد: فرمایش رهبری معظم انقلاب باید سرلوحه کار همه از جمله شرکت های منطقه قرار گیرد و صنعت به این مطالبه و انجام و تعهدات خود در حوزه اجتماعی بویژه در شرایط دشوار کنونی جامعه عمل بپوشد.

رییس قرارگاه رزمایش مواسات شهرستان کنگان در پایان با اشاره به مشکلات برخی از بازاریان به دلیل تعطیلی بازار گفت: پیشنهاد می شود بانکها علاوه بر پرداخت تسهیلات، نسبت به مهلت دادن بیشتر به برخی بازاریانی که بابت تسهیلات بانکی بدهکارند برای کاهش مشکلات آنها اقدام کنند.

معاون عمرانی فرماندار کنگان نیز گفت: علاوه بر خیرین و معتمدین، دستگاه های دولتی نیز در حد توان و اختیارات برای این امر خیر و دستور مطاع رهبری بهره ببرند.

عباس بشی افزود: مکاتباتی با مجموعه صنعت برای مشارکت در این طرح انجام و پیگیری های لازم صورت خواهد گرفت.

در این جلسه سرهنگ تاجیک فرمانده بسیج سپاه ، شهرداران و روسای شوراهای اسلامی کنگان و بنک ، مدیران کمیته امداد ، بهزیستی ، هلال احمر ، تبلیغات اسلامی ، اوقاف ، برخی موسسات خیریه و مراکز نیکوکاری گزارشی از اقدامات و فعالیت های انجام شده و برنامه های پیش بینی شده را ارائه و از آمادگی خود برای کار قرارگاهی خبر دادند.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن