بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 69063
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 28 خرداد 02 7:28 ب.ظ

توسط شرکت جم صنعت کاران در 75 روز انجام خواهد شد؛

آغاز پروژه افزایش ظرفیت کوره ۱۰۵ واحد الفین در مجتمع پتروشیمی جم

ثلاث- پروژه افزایش ظرفیت کوره ۱۰۵ واحد الفین از ابتدای خرداد ماه سال ۱۴۰۲ در قالب یک برنامه زمانبندی فشرده ۷۵ روزه توسط شرکت جم صنعت کاران، آغاز گردیده است.

 

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی شرکت جم صنعت کاران، پروژه افزایش ظرفیت کوره ۱۰۵ واحد الفین از ابتدای خرداد ماه سال ۱۴۰۲ در قالب یک برنامه زمانبندی فشرده ۷۵ روزه توسط شرکت جم صنعت کاران، آغاز گردیده است.

با توجه به اهمیت ویژه پروژه افزایش ظرفیت کوره در زمینه تولید مجتمع پتروشیمی جم، این پروژه با استقرار تیم‌های متخصص و اکیپ‌های توانمند، با بهره‌گیری از حداکثر توان فنی و اجرایی و به طور شبانه‌ روزی در حال انجام می‌باشد.

در حال حاضر پروژه افزایش ظرفیت کوره ۱۰۵ ضمن برخوداری از  انطباق قابل قبول با برنامه زمانبندی، به پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی رسیده است.

از چالش‌های اجرایی این پروژه می‌توان به فشردگی قابل توجه برنامه زمانبندی، تعدد آیتم‌های کاری، محدودیت فضای اجرای کار و رعایت ملاحظات ویژه ایمنی اشاره نمود.

لازم به ذکر است شرکت جم صنعت کاران، سابقه اجرای موفق پروژه افزایش ظرفیت یکی دیگر از کوره‌های واحد الفین (کوره ۱۰۶) را در کارنامه دارد.

با توجه به اهمیت تولید اتیلن از خوراک گاز و پروپیلن، بنزین پیرولیز و بوتادین از خوراک مایع، اجرای این پروژه با هدف افزایش خوراک گاز و مایع در پتروشیمی جم به مرحله اجرا درآمده است.

جم صنعتکاران با برخورداری از دانش روز و مهارت فنی، یکی از شرکت‌های پیشرو در ارائه خدمات به واحدهای صنعتی و انجام انواع پروژه‌های صنعتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن است.

سال‌ها تجربه و تخصص شرکت جم صنعتکاران (JSCO) را توانمند ساخته است تا انجام کلیه خدمات و اجرای پروژه‌های صنعتی شامل مهندسی و طراحی، خرید، تامین کالا و تجهیزات و در نهایت ساخت، اجرا و نصب را به بهترین شکل ممکن به انجام رساند. در پروژه‌های صنعتی EPC، شرکت جم صنعتکاران، صفر تا صد مسئولیت پروژه‌های صنعتی و انجام انواع خدمات پیمانکاری را بر عهده خواهد داشت و کارفرما فقط مسئولیت نظارت بر حسن اجرای پروژه را بر عهده دارد. هر چند تمرکز اصلی شرکت جم صنعتکاران، صنایع نفت، گاز و پتروشیمی است اما تجربه‌های متعددی از اجرای پروژه‌های EPC در صنایع دیگر داشته است.

 

.

 

.

 

.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن