بروز شده در : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 ساعت 7:18 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 69349
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 1 مهر 02 1:27 ق.ظ

حضور شرکت جم صنعت کاران در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست

ثلاث- جم صنعت کاران که به واسطه ارائه خدمات با کیفیت، از شرکت های ممتاز محسوب می شود، در این نمایشگاه نیز خدماتی نظیر: فنی، خرید، تدارکات، فنی و مهندسی، نصب، ساختمان و تامین نیرو را در قالب پوستر، بروشور و غیره، در معرض دید علاقه مندان و بازدید کنندگان گذاشت.

به گزارش روابط عمومی شرکت جم صنعت کاران، هفتدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست با حضور وزیر نفت، ، مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس، روز یک شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲  افتتاح شد .

شرکت جم صنعت کاران در یکی از غرفه های زیر مجموعه پتروشیمی جم مستقر است.

جم صنعت کاران که به واسطه ارائه خدمات با کیفیت، از شرکت های ممتاز محسوب می شود، در این نمایشگاه نیز خدماتی نظیر: فنی، خرید، تدارکات، فنی و مهندسی، نصب، ساختمان و تامین نیرو را در قالب پوستر، بروشور و غیره، در معرض دید علاقه مندان و بازدید کنندگان گذاشت.

در روز دوم از این نمایشگاه مهندس ابراهیم زاده مدیر عامل به همراه دکتر موسی خانی معاون توسعه بازار شرکت جم صنعت کاران ضمن بازدید کلی از نمایشگاه ایران پلاست، با مهندس قنبریان مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم[ در غرفه شرکت نامبرده] نیز دیدار و گفتگو کردند.

در ادامه نیز مدیر عامل شرکت جم صنعت کاران به اتفاق معاون توسعه بازار این شرکت با حضور در غرفه چند شرکت حاضر در نمایشگاه ایران پلاست، با نمایندگان آنان دیدار و گفتگو کردند.

علاوه بر این، کارشناسان شرکت جم صنعت کاران از سایر غرفه های این نمایشگاه بازدید به عمل آورده و با نمایندگان آن ها گفتگو نمودند.

کارشناسان شرکت جم صنعت کاران به منظور ارتباط و بازاریابی بهتر در زمینه ارائه فعالیت های گسترده جم صنعت کاران به شرکت های زیر مجموعه نفت، گاز و پتروشیمی، با حضور در غرفه ی شرکت های مستقر در هفتدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست، خدمات، عملکرد و رزومه خود را به آنان عرضه و ارائه کردند.

نمایشگاه ایران پلاست از  یکشنبه ۲۶ الی چهارشنبه ۲۹ شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دائر بود.

 

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن