بروز شده در : شنبه 15 اردیبهشت 1403 ساعت 12:58 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 6940
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:جمعه 9 آبان 93 10:31 ق.ظ

با هدف بررسی راههای ایجاد زمینه مشارکت شهروندان

نشست معاون سیاسی فرماندار با شوراها، شهرداران و دهیاران شهرستان کنگان

ثلاث- نشست معاون سیاسی فرماندار با شوراها، شهرداران و دهیاران شهرستان کنگان با هدف بررسی راه های ایجاد زمینه مشارکت شهروندان خصوصا جوانان ونخبگان در تصمیم گیری و اجرای برنامه ها برگزار شد.

به گزارش ثلاث، نشست شوراها ،شهرداران و دهیاران شهرستان کنگان به دعوت معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری و با هدف« بررسی راه های ایجاد زمینه مشارکت شهروندان (خصوصا جوانان ونخبگان)در تصمیم گیری و اجرای برنامه ها »در محل سالن اجتماعات شهرداری کنگان برگزار شد.

در این نشست معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ضمن خوشامد گویی به حاضران، به نقش مشارکت مردم در برنامه ها اشاره کرد و گفت: اگر قرار است روحیه نشاط ، شادابی ، فعالیت و همکاری را توسعه دهیم باید جوانان و افر اد توانمند و علاقمند را وارد میدان کنیم و از پتانسیل عظیم موجود در همه زمینه ها بهره ببریم .

احمد خاکنژاد افزود: با تشکیل شورا یاران محله ای، واگذاری اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و…به جوانان همراه با مشوق ، توجه به نقش روابط عمومی ها ، حمایت از ورزش شهرستان ، تشکیل گروه مهندسی فرهنگی در شهرداری ها، استفاده از مشاوران جوان ونخبه، توجه خاص به دوره های آموزشی، همکاری در تشکیل سمن ها، نشست های محله ای وحضور در میان مردم و شنیدن نظرات و پیشنهادات آنان و… می توان زمینه های مشارکت را تقویت کرد .

تدوین برنامه جامع فرهنگی، اجتماعی ،استفاده از متخصصان در تصمیم گیری های تخصصی ،تشکیل بانک اطلاعات شهرستان، توسعه فضای سبزبا مشارکت مردم ، ایجاد زمینه های همدلی و همفکری و… از جمله موارد مطرح شده در جلسه بود.

در این نشست ، رییس شورای کنگان ، بنک، سیراف ،پرک، شیرینو، شهرداران کنگان ، سیراف و دهیار برکه چوپان به بیان دیدگاه های خود پرداختند .

درپایان مقرر شد شوراها در جلسات خود درباره مباحث مطرح شده در این نشست ، تصمیم گیری نموده و در صورت تصویب به مرحله اجرا گذارند .

 

نظرات

  1. دی غلو says:

    این جلسات اگر در حد حرف نباشد وفقط برای دریافت حق جلسه شورا ها نباشد خوب است

  2. شنبتو says:

    باتبلیغات میلیونی که شوراها کرده اندبرای رسیدن به عضویت شورا بعید است که این جلسات مفید باشد

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن