بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 8677
تعداد نظرات:۸ دیدگاه
تاریخ انتشار:یکشنبه 16 آذر 93 9:27 ق.ظ

احمدی:

رشد دانشگاه‌ها باعث توسعه شتابان منطقه می‌شود

ثلاث- نماینده جنوب استان در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه‌های جنوب استان بوشهر همگام با توسعه صنعتی رشد کنند.

موسی احمدی

به گزارش ثلاث ؛ حجت الاسلام موسی احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به روز دانشجو اظهار داشت: محیط دانشگاه در درجه اول پایگاه علم و دانش است و تمام سیاستگذاری‌ها در راستای علم افزایی دانشجویان باید برنامه ریزی شود و با هر چیزی که در مقابل این هدف قرار می گیرد باید مقابله کرد.

نماینده کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت یاد شهیدان دانشجو در ۱۶ آذر، به جایگاه استکبار ستیزی دانشگاهیان اشاره کرد و بیان داشت: دانشجویان در آن زمان بسیاری از فضاها و جریان‌ها را تحت تاثیر خود قرار دادند.

وی گفت: دانشجویان با کار خود بستری برای اعتراض به حکومت شاهنشاهی و دولت های غربی حامیان آنان را فراهم کردند تا اینکه با رهبری مدبرانه حضرت امام خمینی (ره) و هوشیاری دانشجویان پیرو خط امام، انقلاب اسلامی ایران پیروز شد.

دانشگاه‌ها پایگاهی برای دشمنان نشود

احمدی با بیان اینکه روز دانشجو نشانه بارزی از بیداری جامعه دانشگاهی کشور است، ادامه داد: باید تلاش شود دانشگاه‌ها پایگاهی برای دشمنان نشود؛ بلکه فضای دانشگاه برای دشمن شناسی و بصیرت افزایی مهیا شود.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی یک هویت ملی و دینی به دانشگاه داد؛ هویتی که در آن اندیشه های ناب اسلامی شاخص بود و در دوران دفاع مقدس همین هویت ارزشمند باعث شد تا بسیاری از دانشجویان راهی جبهه ها شوند و از کیان نظام مقدس اسلامی دفاع کنند.

نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه تصریح کرد: در دانشگاه باید به روحیه‌های انقلابی و استکبار ستیزی دانشجویان و استعدادهای آنان توجه شود و به ایجاد فضاهای هم اندیشی اهتمام ورزید زیرا که جامعه در آینده نیازمند همین استعداد های خلاق است.

رشد دانشگاه‌ها باعث توسعه شتابان می‌شود

احمدی در بخشی دیگر خاطرنشان کرد: باید در کنار رشد صنایع نفت و پتروشیمی در منطقه جنوب استان بوشهر، دانشگاه‌ها هم رشد کنند و این رشد دانشگاه‌ها باعث توسعه شتابان منطقه نیز خواهد شد.

وی به توجه ویژه خود به زیرساخت‌های دانشگاهی شهرستان‌های حوزه انتخابیه اشاره کرد و ادامه داد: بازدید از دانشگاه‌های شهرستان‌های حوزه انتخابیه و حضور در جمع دانشجویان، جذب اعتبار برای دانشگاه ها، پیگیری افزایش رشته ها و ارتقای آنان از برنامه‌هایم در ایام وکالت مردم شریف حوزه انتخابیه ام است که نتایج خوبی نیز حاصل شده است.

نظرات

  1. دینا says:

    آمو جان ؛؛؛؛ ایقد سی ما شعار ندین؛؛؛؛؛ منطقه ما پس رفت کنه؛؛؛ بهتره تا پیشرفت..‌.‌‌‌چون ما بومیا ک نه اداره جات؛ نه شرکتا استخداممون میکنن……بزرگترین قطب گازی ور دلمونو……اوقت اشتغال شهرستانیا حله……ما بومیا تو سر میزنیم سی کار….‌‌

  2. ... says:

    بی خیال بابا به یکی بگین که ندونه من مهندس مکانیکم بچه کنگان ۹ماه دنبال کارم ولی…

  3. حرف منصفانه says:

    تلاش شما در زمینه دانشگاهی حوزه انتخابیه ستودنی است. امید می رود موضود ارتقاع پیام نور کنگان به مرکز بین الملل نیز با جدیت همچنان پیگیری شود.

  4. فراسوی خیال says:

    جناب شیخ سخنان شما را در دفاع از وزیر پیشنهادی علوم و جنبش دانشجویی شنیدیم.

  5. حرف منصفانه says:

    احسنت
    امیدوارم موضوع دانشگاه های جنوب استان در برنامه های شما اولویت داشته باشد
    ضمن اینکه ارتقا پیام نور به مرکز بین الملل نیز ازز آرزوهای کنگانی هاست

  6. کنگون says:

    آقای نماینده دانشگاه هم بیارید واسه غیربومی های شاغل تو شرکتا خوبه چون ما بومی ها همین الان هم با مدارک مهندسی بیکاریییییییییییم بجای پیگیری دانشگاه پیگیر اشتغال باش آقای نماینده!!!!!!!

  7. بنک says:

    شعار اصلی آقای دکتر احمدی بکارگریری بومیها در پست های مدیریتی شهرستان بود که این کار اتوماتیک وار مشکل اشتغال را حل میکرد(مدیر بومی نیروی بومی بکار میگیرید)
    اما به نظر بنده ایشان هیچ توفیقی در این زمینه نداشتند.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن