بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 27641
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 12 اردیبهشت 95 4:29 ب.ظ

پاکدامن

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با بهره گیری از تجربیات سالهای تحصیلی خود، فردی مفید و شایسته برای کشور باشند

اختصاصی ثلاث- رئیس دانشگاه ازاد اسلامی بندر کنگان گفت: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با بهره گیری از تجربیات سالهای تحصیلی خود در دانشگاه آزاد اسلامی، بتوانید فردی مفید و شایسته برای کشور و ملت عزیزمان باشید

IMG_0107 [640x480]

به گزارش ثلاث، برای نخستین بار جشن بزرگ فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بندر کنگان برگزار شد.

در این آیین احسان پاکدامن رئیس بومی دانشگاه آزاد اسلامی بندر کنگان ضمن ادای احترام به اساتید، کارکنان، دانشجویان، به صورت ویژه به اساتیدی چون دکتر سید طاها هاشمی معاون  دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی و سید کاظم هاشمی مسئول بازرسی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر قیصری، رئیس هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر  عرض خوش امد نمود.
پاکدامن افزود: دانشگاه آزاد اسلامی کنگان در تاریخ ۳/۱۰/۸۲ در سی و یکمین اجلاس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی به تصویب رسید. از مهرماه ۸۴ از متقاضیان ادامه تحصیل پذیرش به عمل آورد. در حال حاضر بیش از ۲۸ رشته در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی و ۲ رشته در مقطع کارشناسی ارشد به تصویب وزارت علوم تحقیقات و فناوری رسانده است. بالغ بر ۱۴ عضو هیات علمی تمام وقت ،۸۰ استاد حق التدریس و ۱۵ کارمند دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: برحسب آیه شریفه “من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق” جا دارد از برادر عزیز و خیر کنگانی جناب آقای علی صفایی که در ابتدای شروع به کار این محیط علمی با واگذاری طبقه دوم مجتمع تجاری خود به مدت ۵ سال به صورت رایگان و سپس با اهدای ۳ هکتار زمین به این دانشگاه، نهایت همکاری و مساعدت به عمل آورد، تقدیر و تشکر ویژه به عمل می آید. هم اکنون ساختمان فعلی دانشگاه در زمین اهدایی ایشان احداث شده است. همچنین از روسای محترم پیشین جناب آقای مهندس فرزین، جناب آقای عظیم پناه، جناب آقای دکتر سهولی زاده و دکتر ترابی که سعی و تلاش زیادی در جهت پیشرفت دانشگاه داشتند، سپاس و تشکر به عمل می آید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کنگان اظهار داشت: خدای را شاکر هستم که در این مدت ۲ ساله،خود را خدمتگذار این دانشگاه دانسته و توانستم رشته های ارشد و تعدادی رشته های کارشناسی به مجموعه رشته های دانشگاه اضافه نمایم. همچنین ساختمان دانشگاه را به اتمام برسانم. اخیرا نیز محوطه دانشگاه را شروع کرد ایم که شاهد پیشرفت چشم گیری در ساخت آن نیز هستیم.

پاکدامن اظهار امیدواری کرد: ان شاءالله در آینده بتوانم با همراهی شما سروران، دانشجویان، اساتید و کارکنان و همه مسئولین محترم، همه با هم، در جهت آبادانی و سربلندی این شهر عزیز، قدم برداشته و به موفقیتهایی بیش از پیش دست یابیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کنگان خطاب به دانشجویان فارغ التحصیل از این دانشگاه گفت: اینکه که به لطف الهی و با تلاش و کوشش خود توانسته اید دوره تحصیلی خود را در دانشگاه آزاد اسلامی با افتخار طی نمایید، صمیمانه این موفقیت را به شما و خانواده محترمتان تبریک می گویم. امیدوارم با تلاش خود بتوانید بستری فراهم سازید که میهن اسلامی مان در تحقق آرمانهای والای خود روز به روز به اهداف مقدس خود نزدیک شود. دانشگاه آزاد اسلامی شجره طیبه ای است که شاخ ویژگیهای آن در جای جای این سرزمین فرخنده، شکوفا شده و به بار نشسته است.

پاکدامن عنوان کرد: امیدوارم شما عزیزان فرهیخته، با بهره گیری از تجربیات سالهای تحصیلی خود در دانشگاه آزاد اسلامی، بتوانید فردی مفید و شایسته برای کشور و ملت عزیزمان باشید و در زمینه پویایی و بالندگی این سرزمین از یافته های علمی خود برای کمک به هموطنانمان به نحو مطلوب بهره برداری نمایید.

وی ابراز داشت: ضمن تبریک مجدد، فارغ التحصیلی شما بزرگواران در عرصه علم و دانش، امیدوارم در سایه الطاف و رحمت بیکران خداوند سبحان همواره موفق و سربلند باشید و در پرتو تلاش علمی به مدراج عالی تر راه یابید.

این مراسم اولین جشن فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی کنگان می باشد. امیدواریم این برنامه مورد قبول همه شما عزیزان و سروران قرار گیرد.والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن