بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 9:26 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 28414
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:جمعه 14 خرداد 95 10:50 ق.ظ

یوسفی :

پژوهشکده‌های روانشناسی صنعتی و زمین‌شناسی در کنگان ایجاد شود

ثلاث- فرماندار شهرستان کنگان خواستار ایجاد پژوهشکده‌های روانشناسی صنعتی، زمین‌شناسی و علم و فناوری در کنگان شد و گفت: رشته‌های کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور کنگان ایجاد شود.

fبه گزارش ثلاث، عبدالنبی یوسفی عصر پنجشنبه در نشست با مدیران اجرایی دانشگاه پیام نور استان بوشهر، دانشگاه را عامل توسعه جامعه دانست و اظهار داشت: توسعه هر جامعه‌ای در گرو افزایش و توسعه فضاهای آموزشی است و برهمین اساس توسعه علم در اولویت اول شهرستان کنگان قرار دارد.

وی خواستار توسعه رشته های کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور کنگان شد و افزود: در حال حاضر دانشگاه پیام نور مرکز  کنگان با دارا بودن ۱۷ رشته در مقطع کارشناسی، نیاز به ایجاد چندین رشته در مقطع کارشناسی ارشد دارد.

فرماندار کنگان همکاری پژوهشی مابین صنعت و دانشگاه و پژوهشگران شهرستانی را مهم دانست و گفت: برای این همکاری نیاز به ایجاد مراکز تحقیقی و پژوهشی در سطح شهرستان است که می توان با بررسی و امکان سنجی چندین پژوهشکده و مرکز تحقیقاتی را تاسیس کرد.

یوسفی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت استراتژیک کنگان در حوزه صنعت، می توان پژوهشکده‌های روانشناسی صنعتی و علم و فناوری و همچنین یک پژوهشکده زمین شناسی را  در جنوب استان بوشهر ایجاد کرد.

فرماندار کنگان گفت: نیاز است سمینار و همایش‌های استانی و کشوری با محوریت حوزه نفت و گاز در دانشگاه پیام نور کنگان برگزار شود.

ایجاد شرکت‌های دانش بنیان در کنگان 

رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر با تشکر از حمایت‌های فرماندار از توسعه دانشگاه پیام نور کنگان، خاطر نشان کرد: امیدواریم در سال‌های آتی با پیگیری و کمک‌های مجموعه فرمانداری، شاهد تاسیس شرکت‌های دانش بنیان در کنگان باشیم.

محمدرضا بحرانی خواستار مساعدت فرمانداری در انجام برخی از پروژه های دانشگاه پیام نور کنگان شد و گفت: با توجه به عنایت ویژه فرماندار به امر آموزش، امیداوریم در سال جاری بودجه ای در خصوص اجرای پروژه محوطه سازی دانشگاه و تکمیل استادسرای دانشگاه و همچنین تجهیز دانشگاه به امکانات سخت افزاری اختصاص یابد.

نظرات

  1. وبگرد says:

    با درود
    کار بسیار خوبیست به شرط اینکه اول از جوانان تحصیلکرده بومی استفاده گردد و دوم اینکه افراد با تحصیلات مرتبط بکار گرفته شوند.بعنوان مثال اگر پژوهشکده زمین شناسی تاسیس میشود از افرادی که تحصیلات زمین شناسی دارند استفاده کنید نه اینکه همه جور رشته بیربطی وجود داشته باشد بجز رشته تخصصی.
    سپاس

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن