بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 28611
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 25 خرداد 95 8:34 ب.ظ

امام جمعه کنگان : لزوم مدیریت ترافیک شهری

ثلاث : امام جمعه کنگان گفت: باتوجه به اینکه ترافیک بالای این شهر بویژه در عصرها مردم را کلافه کرده شایسته است که شورای ترافیک با اتخاذ تصمیم صحیح اقدامی عملی برای کاهش ترافیک انجام دهد.

ثلاث :  امام جمعه کنگان گفت: باتوجه به اینکه ترافیک بالای این شهر بویژه در عصرها مردم را کلافه کرده شایسته است که شورای ترافیک با اتخاذ تصمیم صحیح اقدامی عملی برای کاهش ترافیک انجام دهد.

به گزارش ثلاث و به نقل از ایرنا حجت الاسلام محمود محمودی سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کنگان همچنین به کمبود و قطعی های مکرر آب در برخی محله های شهر اشاره کرد و افزود: مسئولان بگونه ای تدبیر کنند تا از ظرفیت کارخانه آب شیرین کن برای تامین آب مورد نیاز مردم در فصل گرما استفاده بهینه شود.
محمودی در ادامه با اشاره به مسابقات جام رمضان از اداره ورزش و جوانان بدلیل برنامه ریزی مناسب برای ساعت برگزاری مسابقات و نیز برگزاری مسابقه قرآن و حدیث در بین مسابقات تشکر کرد.
وی در پایان ضمن تاکید بر بهره گیری از فیوض ماه مبارک رمضان، با استناد به فرمایش نبی مکرم اسلام ، روزه گرفتن ، قیام و راز و نیاز شبانه با خدا ، نگه داشتن دامن و شکم از حرام و حفظ زبان را چهار شرط مهم برای خروج از گناه در پایان ماه مبارک رمضان بیان کرد.

نظرات

  1. امید says:

    این راههایی که بستن رو باز کنن مشکل حل میشه.قبل از خیابان گلزار یکیشونه.بعدی روبروی دفتر امام جمعه محترم هست.این دو راه باز بشن حتما ترافیک سبک میشه.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن