بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 28893
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 5 تیر 95 3:40 ب.ظ

رئیس شورای جم در گفتگو با ثلاث مطرح کرد:

هتلینگ شهرستان کنگان از گزینه های اسکان تیم های مهمان پارس جنوبی جم/از نیروهای جمی در بدنه مدیریت باشگاه استفاده می شود

به گزارش ثلاث، تیم فوتبال پارس جنوبی جم در فصل قبل توانست با هدایت مهدی پاشازاده و حمایت مسئولین شهرستان جم و حوزه نفت به لیگ یک فوتبال ایران، صعودی تاریخی داشت. با توجه به اینکه برنامه ریزی مسئولین این تیم برای لیگ امسال صعود به لیگ برتر فوتبال است، لذا لزوم همکاری همه استان […]

به گزارش ثلاث، تیم فوتبال پارس جنوبی جم در فصل قبل توانست با هدایت مهدی پاشازاده و حمایت مسئولین شهرستان جم و حوزه نفت به لیگ یک فوتبال ایران، صعودی تاریخی داشت.

با توجه به اینکه برنامه ریزی مسئولین این تیم برای لیگ امسال صعود به لیگ برتر فوتبال است، لذا لزوم همکاری همه استان را در این زمینه می طلبد تا یک بار دیگر نماینده ای شایسته در لیگ برتر فوتبال داشته باشیم.

یکی از مباحث مطرح شده در لیگ امسال برای میزبانی از تیم های میهمان توسط تیم پارس جنوبی جم، موضوع اسکان و هتلینگ است.

اسدالله نیکخواه رئیس شورای اسلامی شهر جم در این خصوص به خبرنگار ثلاث گفت: موضوع میزبانی از تیم های لیگ یک برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی اظهار داشت: چندی پیش نماینده فدراسیون فوتبال از امکانات خوابگاهی( شهرک ها) و واحدهای مناسب موجود در شهرستان جم و هتل­های پارس جنوبی و شهرستان کنگان بازدید و بررسی به عمل آورده است.

رئیس شورای اسلامی شهر جم گفت: نماینده فدراسیون در این راستا از دو نقطه در بندر کنگان و روستای شیرینو( از توابع شهرستان کنگان) به عنوان گزینه اسکان تیم های مهمان، بازدید و بررسی به عمل اورده است.

نیکخواه افزود: هنوز نظر نهایی و قطعی فدراسیون برای موضوع اسکان تیم­های مهمان به باشگاه پارس جنوبی جم اعلام نشده است.

وی در ادامه ضمن قدردانی از مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس بابت همکاری و تعامل بسیار خوب با باشگاه پارس جنوبی جم، خاطرنشان کرد: طی نشستی که با مهندس یوسفی مدیرعامل منطقه ویژه پارس داشتیم، از ایشان درخواست حضور نیروهای شهرستان جم در بدنه مدیریتی باشگاه داشتیم که خوشبختانه مورد استقبال و موافقت جناب مهندس یوسفی نیز قرار گرفت.

 

شایان ذکر است که یگ دسته یک فوتبال ایران از مردادماه امسال آغاز می شود.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن