بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 9:26 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 31955
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 1 شهریور 95 2:56 ق.ظ

فرماندار شهرستان کنگان در جلسه شورای اداری:

مدیران ادارات به عنوان عضو اصلی شورای اداری باید نحوه مصرف اعتبارات را ارائه دهند

اختصاصی ثلاث- فرماندار شهرستان کنگان گفت: به دنبال یک ریال به یک ریال این اعتبار خواهیم رفت تا بدانیم کجا هزینه شده است و مسئولین باید پاسخگو باشند زیرا مدیران ادارات عضو اصلی شورای اداری هستند و باید نحوه ی مصرف اعتبارات را ارائه دهند

به گزارش ثلاث ، جلسه شورای اداری شهرستان کنگان در سالن اجلاس فرمانداری صبح امروز به محوریت هفته دولت و هماهنگی سرشماری عمومی نفوس و مسکن برگزار شد.

 

در این جلسه، عبدالنبی یوسفی رییس شورای اداری شهرستان کنگان  با تبریک هفته دولت به دولت مردان ،گفت : این دولت به پشتیبان رای و اعتماد مردم ایجاد شده و مردم تعیین کردند که چه کسی مسئولیت را برعهده بگیرد. این یکی از برجستگی های نظام اسلامی ماست که مردم سرنوشت کشور خود را تعیین می کنند و مطمئنا دولت تدبیر و امید که از حمایت های رهبری برخوردار می باشد توانسته افتخارات چشمگیری را نصیب خود کند وجوابگوی اعتماد مردم باشد.

وی یادآور شد : اولین کاری که ما دولتی ها باید انجام دهیم ، میثاق با شهیدان است  و اگر بنا است این کار انجام دهیم باید خوب خدمت کنیم ، حق مردم است که در جریان عملکرد های مسئولین قرار بگیرند تا بتوانند اظهار نظر کنند زیرا ارائه عملکرد احترام به شان مردم است .

مهندس یوسفی در ادامه گفت : قطعا راستگویی و صداقت بهترین هدیه ی است که می شود به مردم داد و در مسائل باید واقع گرایی و واقع گویی داشته باشیم تا مردم بدانند بهره ی از وعده های دولت مردانشان کسب کرده اند یا خیر و با بازگویی کم وکاستی ها به مردم قضاوت را به خودشان واگذار میکنیم.

وی تصریح کرد : رشد اخلاق مداری در وجودمان باعث می شود عملکرد های ما خوب جلو کند ، قرار نیست برای گرفتن پستی یا برای ادامه روند مسئولیتی اخلاق انسانی را زیر پابگذاریم .

فرماندارکنگان با تشکر از استاندار بوشهر جهت رشد اعتبارات شهرستان افزود : در سال گذشته اعتبارات تملک دارای شهرستان کنگان ۲۶ میلیارد وهشتصدو چهل میلیون تومان بود و امسال این اعتبار به مبلغ ۳۵ میلیارد وپانصد و ده میلیون تومان افزایش پیدا کرد . متوسط رشد اعتبارات استان ۲۳ درصد بوده در حالی که درصد رشد اعتبارات شهرستان کنگان با ۳۲٫۰۳ بالا ترین رشداعتباری را داشته است .

وی یاد آور شد : ما در شرایط تحریم و با فشاراهایی که از جانب دشمنان در زمینه مختلف از جمله اقتصادی هستیم با پیگیری های که شده است توقع می رود در مصرف ، بکارگیری و بهره برداری از این اعتبار نهایت تلاش را داشته باشیم که بهینه استفاده شود. ما مسئولین باید در این مسیر در برابر خدا ، دولت و مردم پاسخگو باشیم .

یوسفی ادامه داد : امید می رود شهرستان کنگان از اولین شهرستان های استان جهت تصریح مبادله موافقت نامه ها باشد . مسیر قانونی پروژه ها با نظارت کامل طی شود و در انتخاب پیمانکار ها نهایت دقت بشود که آنچه به نفع مردم و پروژه است صورت بگیرد .

وی افزود : به دنبال یک ریال به یک ریال این اعتبار خواهیم رفت تا بدانیم کجا هزینه شده است و مسئولین باید پاسخگو باشند زیرا مدیران ادارات عضو اصلی شورای اداری هستند و باید نحوه ی مصرف اعتبارات را ارائه دهند .

فرماندار گفت : مرکز فنی وحرفه ای شهرستان کنگان که در استان بدون شک نمونه است متاسفانه در سال های اخیر مورد بی مهری و فراموشی قرار گرفت اما خوشبختانه با امضای تفاهم نامه ی تا سقف شش میلیارد تومان که با منطقه ویژه انجام گرفت امید میرود این مرکز به زودی یک مرکز پویایی شود تا بتوانیم افراد ماهر و کارآمد را پرورش دهیم که نیاز جامعه است.

وی در خصوص ثبت سیراف در یونسکو خاطر نشان کرد :  امیدواریم با تشکیل کمیته کارگروه میراث فرهنگی در سیراف شاهد ثبت این اثار کهن ومیراث گذشته گان باشیم تا مردم دنیا هم بدانند گذشته ما چه سان بوده و چگونه گذشته است .

زینب تجمع- خبرنگار ثلاث

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن