بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 58615
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 11 بهمن 98 2:00 ب.ظ

امام جمعه کنگان

بزرگداشت دهه فجر وظیفه دینی و قرآنی است

ثلاث-امام جمعه کنگان در اجتماع نمازگزاران این شهر با تبریک چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران افزود: آحاد مردم مانند اعیاد مذهبی، دهه فجر را پاس بدارند و مراسم این دهه با محوریت مردم برگزار شود.


حجت الاسلام و المسلمین محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران شهرکنگان با اشاره به مصوبه شورای اداری شهرستان اشاره و عنوان کرد: عدم برگزاری مراسم دهه فجر در ساعات اداری کاری ارزشمند و ستودنی است چرا که وقت اداری مدیران و کارکنان بایستی در خدمت به مردم باشد.

خطیب جمعه به تشییع دهها میلیونی پیکر سپهبد شهید سلیمانی اشاره و با بیان اینکه این تشییع یک رفراندوم برای نظام بود گفت: به رغم مشکلات و گرانی ها و فشارها به مردم، مردم نشان دادند همواره به انقلاب عشق می‌ورزد و پای انقلاب ایستاده اند.

محمودی افزود: مردم به رهبری نظام و ولی فقیه زمان عشق می ورزند که یک نمونه از این عشق حرکت میلیونی به سمت مصلی تهران بعد از اعلام اقامه نماز جمعه به امامت مقام معظم رهبری در هفته گذشته بود.
امام جمعه تاکید کرد: ملت بزرگ ایران با حضور میلیونی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن به جهانیان ثابت خواهند کرد که انقلاب زنده است.

وی با تسلیت ایام فاطمیه و بیان اینکه تعظیم و تکریم شخصیت آن بزرگ بانو محدود به زمان خاصی نیست افزود: حضور پرشور مردم در ایام فاطمیه، تشییع پیکر شهدای گمنام و پیاده روی فاطمیون ستودنی است.

محمودی به راهپیمایی بزرگ ملت عراق در جمعه گذشته اشاره و بیان کرد: راهپیمایی میلیونی مردم عراق سیلی محکمی بود که به فضل الهی منجر به اخراج آمریکایی های جنایتکار از عراق خواهد شد.

وی گفت آمریکا بداند انتقام سخت هنوز در راه است و جبهه مقاومت در اقصی نقاط خاورمیانه تا انتقام خون به ناحق ریخته شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس را نگیرد آرام نخواهند نشست.

خطیب جمعه افزود: اگر سربازان آمریکایی در منطقه بمانند جز جنازه آنها چیزی دیگر به آمریکا بر نخواهد گشت.

محمودی به موضوع انتخابات اشاره و با استناد به فرمایشات حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب در خصوص حق الناس بیان نمود: داشتن حجت شرعی و عقلی بر توانمندی در ثبت‌نام، اجتناب از زیادگویی، فریب تبلیغاتی و ارائه آمار نادرست، نفی و نقد رقیب و شایعه علیه کاندیدای دیگر، اذیت و آزار صوتی و تصویری در فضای انتخابات، استفاده نامشروع از بیت المال، خرید و فروش رای و سهل انگاری در پذیرش شکایات در ارتباط و مسائل انتخابات را از ابعاد مهم حق الناس انتخابات در کلام رهبر معظم انقلاب ذکر کرد.

وی در پایان به طرح شیطانی معامله قرن اشاره و گفت: هدف راهبردی آمریکا و صهیونیسم جهانی از این طرح شیطانی تداوم حیات ننگین رژیم صهیونیستی و ایجاد شکاف در جبهه مقاومت اسلامی است که به فضل الهی این توطعه نیز ناکام خواهد ماند.

گزارش: ابوذر حسین پور

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن