بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 54128
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 29 فروردین 98 9:22 ق.ظ

مدیران شهرستان کنگان به مردم و رسانه‌ها پاسخگو باشند/شاخصه اصلی مدیران موفق برنامه محوری است

به گزارش ثلاث ، فتح‌الله نوروزی عصر چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان کنگان ضمن تبریک روز جوان، روز ارتش و نیمه شعبان اظهار داشت: جوانان نقش سازنده‌ای در توسعه پایدار در حوزه شهرستان می‌توانند ایفا کند.

به گزارش ثلاث ، فتح‌الله نوروزی عصر چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان کنگان ضمن تبریک روز جوان، روز ارتش و نیمه شعبان اظهار داشت: جوانان نقش سازنده‌ای در توسعه پایدار در حوزه شهرستان می‌توانند ایفا کند.

وی با بیان اینکه در سال ۹۸ همبستگی، انسجام و همدلی در انجام فعالیت‌ها را بیش از گذشته تقویت کنیم بیان کرد: نیروی جوان می‌تواند بازوی فکری و خلاق در مسائل تأثیر گذار جامعه باشند.

فرماندار کنگان افزود: امروز دشمن در حال جنگ با ما است و بروز و ظهور آن در مسائل اقتصادی است، باید تلاش کنیم و بازدارندگی ایجاد کنیم که دشمن احساس کند که نمی‌تواند از مسیر مسائل اقتصادی به کشور ضربه وارد کند.

وی با بیان اینکه مدیران باید کار مجاهدانه و عالمانه داشته باشند اضافه کرد: مدیران تلاش خستگی ناپذیر و مخلصانه را سرلوحه کار خود قرار دهند و به تولید کننده، سرمایه گذار و فعالان اقتصادی کمک کنند.

نوروزی با تاکید بر اینکه باید از تمام ظرفیت‌ها و منابع شهرستان به منظور تحقق شعار رونق تولید استفاده شود ادامه داد: ضرورت دارد مدیران دستگاه‌های اجرایی برای تحقق شعار اهتمام جدی داشته باشند. حذف موانع تولید در کشور مهم‌ترین عامل تحقق شعار سال است.

وی ادامه داد: در راستای کمک به سیل زدگان استان‌های لرستان و خوزستان، دستگاه‌های اجرایی نقش خود را بخوبی ایفا کنند و کاروان کمک به سیل زدگان با برنامه ریزی مطلوب روزهای آتی انجام گیرد.

فرماندار کنگان با بیان اینکه روز خلیج فارس در سطح شهرستان و با رویکرد مردمی انجام می‌گیرد گفت: تلاش مدیران و اعضا ستاد تسهیلات خدمات سفر و ستاد بحران شهرستان در ایام نوروز قابل تقدیر است.

وی افزود: برنامه بزرگداشت مقام معلم در قالب کمیته‌ای و با همکاری شوراها، شهرداری‌ها، دهیاران و شرکت‌های مستقر در منطقه انجام خواهد شد. شاخصه اصلی مدیران موفق برنامه محوری است و مدیران در این خصوص اهتمام لازم را داشته باشند.

نوروزی خواستار پیگیری مستمر در خصوص تنظیم بازار توسط ادارات متولی شد و اضافه کرد: مدیران اشراف کامل بر پروژه‌های عمرانی حوزه خود داشته و در راستای تکمیل آنها با کیفیت لازم، توجه لازم را معمول دارند.

وی با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع و خدمت گذاری مرد به عنوان یک اصل واقعی در تمام برنامه‌ها مدنظر همگان باشد اظهار کرد: همکاری و همگامی با رسانه‌ها و پاسخگو بودن همه مدیران به رسانه‌ها و مردم را انتظار دارم.

 

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن