بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:55 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 33375
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 27 شهریور 95 3:01 ق.ظ

امام جمعه اهل سنت نخل تقی؛

هوای آلوده عسلویه آلوده تر شد/ حادثه دلخراش نخل تقی در هاله ای از ابهام

به گزارش ثلاث ؛ امام جمعه اهل سنت نخل تقی گفت: در چند روز اخیر شاهد وخامت بیش از پیش وضعیت آلودگی هوای عسلویه بوده ایم و متاسفانه به جای کاهش آلودگی ها و اجرای برنامه هایی پیرامون بهبود وضعیت محیط زیست در شهرستان به سمت نابودی حرکت کرده و تنفس را برای مردم سخت و شدید کرده ایم.

به گزارش ثلاث ؛ امام جمعه اهل سنت نخل تقی گفت: در چند روز اخیر شاهد وخامت بیش از پیش وضعیت آلودگی هوای عسلویه بوده ایم و متاسفانه به جای کاهش آلودگی ها و اجرای برنامه هایی پیرامون بهبود وضعیت محیط زیست در شهرستان به سمت نابودی حرکت کرده و تنفس را برای مردم سخت و شدید کرده ایم.

شیخ محمد انزاری افزود: متاسفانه مسئولین سکوت کرده و در این چند روز بایستی اخبار و اطلاعات از طریق شبکه های اجتماعی منتشر شوند و خوشبختانه مردم و جوانان بیدار ما نیز بیکار ننشسته و از حق و حقوق خود در مقابل صنایع نفت و گاز دفاع می کنند.

وی گفت: مردم شهرهای عسلویه، نخل تقی و بیدخون در معرض آلودگی بیشتری قرار دارند و عملاً در این چند روز دود تنفس کرده اند.

وی با بیان اینکه ما نیز نه با هدف خاصی  بلکه از باب فاجعه بار بودن این اتفاق تذکر می دهیم، گفت: آسمان شهر های ما تیره و تیره تر و هوای آلوده ما آلوده تر شد و از این منظر احساس خطر می کنیم که اتفاق رخ داده اولین و آخرین اتفاق نباشد.

وی حل معضل کنونی و پیش روی عسلویه و نخل تقی را به نفع همه افراد ساکن و شاغل در این مناطق خواند و اظهار داشت: از متولیان امر بدون ذکر نام خواستاریم که جلوی انتشار آلودگی ها را گرفته و به داد مردم برسند چون همگان درگیر استنشاق این هوای آلوده و مسموم هستند.

گلایه امام جمعه اهل سنت نخل تقی از نماینده مجلس / مردم منتظر شفاف سازی مسئولین هستند

وی افزود: از بدو شروع مجلس شورای اسلامی تا کنون نماینده محترم به منطقه نیامده و خواهشمندم مشکلات و تنگ نظری ها را کنار گذاشته و مردم و حل مشکلات انها را سرلوحه کارتان قرار دهید.

انزاری گفت: انتظار داریم نماینده محترم مجلس در خصوص فعالیت های صورت گرفته به مردم گزارش داده و شفاف سازی صورت دهند.

وی افزود: چندی پیش در نخل تقی اتفاقی رخ داد که احساسات همه مردم این منطقه جریحه دار شد و انتظار می رود این اتفاق به سهم خود پیگیری و نتیجه به مردم اعلام گردد .

وی با بیان اینکه مردم در فضایی آرام و به دور از تنش به دنبال اجرای عدالت هستند، گفت: کشته شدن یکی از شهروندان نخل تقی فاجعه تالم برانگیز و سخت برای این مردم بود که قابل فراموش شدن نیست و انتظار داریم به عنوان مرزداران کشور ایران اسلامی عزیز در این راستا شفاف سازی صورت گیرد.

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن