بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 33574
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 31 شهریور 95 6:36 ب.ظ

نشست ریاست پارک علم و فناوری خلیج فارس با واحدهای فناور مرکز رشد علم و فناوری کنگان انجام شد

ثلاث- نشست ریاست پارک علم و فناوری خلیج فارس با واحدهای فناور مرکز رشد علم و فناوری کنگان برگزار و بر پیگیری وضعیت مکان مرکز رشد کنگان تاکید شد.

به گزارش ثلاث، نشست آقای دکتر رستمی ریاست پارک علم و فناوری خلیج فارس با حضور مدیران و اعضای واحدهای فناور مرکز رشد علم و فناوری کنگان در محل سالن جلسات مرکز رشد برگزار گردید.

در ابتدا عمار جعفری سرپرست مرکز رشد علم و فناوری کنگان ضمن خوشامدگویی به حاضرین جلسه درخصوص عملکرد مرکز و همچنین اهمیت و ضرورت برگزاری نشست ها و فرصت پیش آمده با رییس پارک علم و فناوری بمنظور همفکری و ارائه نقطه نظرات بصورت مستقیم و چهره به چهره توضیحاتی ارائه نمود.

در ادامه مدیران واحدهای فناور و اعضا به معرفی خود و ارائه خلاصه ای از شرح فعالیت های واحدهای مربوطه و همچنین بیان مسائل و مشکلات پیش روی خود پرداختند.

 مهم ترین نکته ی مطرح شده که در بین نظرات ارائه شده که مشترک بنظر می رسید، موضوع عدم ثبات مکان مرکز رشد کنگان و جابجایی های مکرر مرکز بود که از بدو تاسیس تاکنون ۴ بار نقل مکان کرده است؛ در این راستا مدیران واحدهای فناور ضمن بیان اثرات سوء ابن جابجایی ها  در عملکرد آنها خواستار در اولویت قراردادن حل این مسئله شدند.

دکتر رستمی ضمن اعلام حمایت از واحدهای فناور و پیگیری مسائل و پاسخگویی به سوالات و مسائل مطرح شده، خاطر نشان کرد: دلیل اصلی حضور وی، پیگیری وضعیت مکان مرکز رشد کنگان و نشست با فرماندار کنگان در خصوص موضوع مطرح شده با توجه به مهلت تعیین شده از طرف وزارت علوم تحقیقات و فناوری می باشد.

 وی در ادامه درخصوص اهمیت تعامل مرکز رشد و واحدهای فناور با دستگاه های اجرایی شهرستان و صنایع حاضر در منطقه، برگزاری دوره های آموزشی، نحوه و وضعیت پرداخت تسهیلات و بازاریابی مطالبی ارائه نمودند.

مرکز رشد علم و فناوری کنگان در اسفندماه ۱۳۹۰ تاسیس شده است که دارای ۸  واحد فناور شامل ۵ شرکت، ۱ هسته فناور و ۲ تیم نوآور می باشد که در زمینه های آموزش روباتیک، کارآفرینی، فناوری اطلاعات، ابزاردقیق، کشاورزی و آزمایشگاه محیط زیست و شیمی فعالیت می کنند.

 

۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ ۲۳۰

 

//

نظرات

  1. ناشناس says:

    احسنت جلسه اینقدر مهم و پر بار بوده که بعضی از اعضا جلسه مشغول گوشی و واتس اپ هستن

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن