بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 61952
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 19 مهر 99 8:40 ب.ظ

رویدادی در جنوب استان بوشهر برگزار شد/با نمایش ایده‌ها دیده شو!

ثلاث-اولین رویداد دیده شو در جنوب استان بوشهر با هدف گسترش فرهنگ نوآوری، خلاقیت و کارآفرینی به مناسبت سالگرد تاسیس دانشگاه علمی کاربردی به میزبانی مرکز آموزش علمی کاربردی کنگان برگزار شد.


اولین رویداد دیده شو در جنوب استان بوشهر با هدف گسترش فرهنگ نوآوری، خلاقیت و کارآفرینی به مناسبت سالگرد تاسیس دانشگاه علمی کاربردی به میزبانی مرکز آموزش علمی کاربردی کنگان برگزار شد.

فاطمه خواجه، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرستان کنگان گفت: هدف از برگزاری رویداد تلاشی هرچند کوچک جهت جمع آوری ایده‌های خلاقانه و کار آفرینانه افرادمتناسب با مزیت نسبی هر شهرستان بود همچنین این جشنواره‌ها می‌تواند سرآغازی برای موفقیت‌ها و موقعیت‌های شغلی و فردی شرکت کنندگان باشد  تا بتوانند با رسیدن به مرحله تولید انبوه و تجاری‌سازی سهم بسزایی در گردش مالی  چرخه اقتصادی کشور  را به خودشان اختصاص دهند.

وی افزود: امروزه به علت افزایش رقابت در حوزه‌های مختلف، آن گروهی برنده است که بتواند با استفاده از ایده‌پردازی و خلاقیت در تمام جنبه‌های مهم فعالیت خود، از رقبا پیشی بگیرد و ایده‌پردازی و خلاقیت باعث می‌شود که فرد در حوزه کسب و کارهای خود در بازار پیشتاز باشد و در جامعه هدف خود، جلب توجه کند برگزاری چنین رویدادهایی این امکان را برای صاحبان ایده فراهم می‌کند.

احسان بحرینی، مسئول دفترکارآفرینی مرکز اموزش علمی و کاربردی شهرستان کنگان گفت: این رویداد با هدف گسترش فرهنگ نوآوری، خلاقیت و کارآفرینی در سطح استان و به منظور ایجاد فرصت مناسب برای صاحبان ایده اعم از دانشجویان، ادارات و عموم مردم توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی و مرکز رشد شهرستان کنگان برگزار شد.

وی افزود: علاقمندان از ۱ تا ۱۵مهرماه فرصت داشتند تا آثار خود را در زمینه‌های برق و الکترونیک، صنایع پتروشیمی و پالایشگاه و موضوعات و مسائل شهری، فرصت‌های شغلی و کارآفرینی، فرهنگ، هنر و رسانه، فناوری اطلاعات و حقوق به دبیرخانه رویداد ارسال نمایند و آثار ارسالی توسط متخصصان مورد داوری قرار گرفته و بعد از ارزیابی در نهایت ۳ ایده برگزیده به ترتیب نفر اول رویداد، فتح اله بحرینی، نفر دوم امین و امل طاهری و نفر سوم ، اسما سماچی معرفی شدند و جوایزی تعلق گرفت.

دبیر برگزاری این رویداد تصریح کرد: ایده‌پردازی و خلاقیت، اصل اساسی برای موفقیت به شمار می‌آید و ایده‌های نو که با خلاقیت ایجاد می‌شود راه‌های جدید برای پیشرفت ایجاد می‌کند و دانشگاه با برگزاری این گونه مسابقات این امکان را برای افراد فراهم می‌کند تا ایده‌های نو خود را ارائه نمایند تا بتوانند به موفقیت بیشتر دست یابند.

گفتنی است: در روز اختتامیه این رویداد، کارگاه آموزشی آشنایی با فرایند ثبت اختراع برگزار شد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن