بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 39368
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 22 بهمن 95 3:50 ب.ظ

جشن بزرگ گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و سالروز بهره برداری پتروشیمی جم

ثلاث- جشن باشکوهی به مناسبت فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و بهره برداری شرکت پتروشیمی جم به مدت دو شب در شهرک خلیج فارس با حضور مدیران، کارکنان و خانواده های آنان برگزار شد.

 

جشن-بزرگ-گرامیداشت-دهه-فجر-انقلاب-اسلامی-و-سالروز-بهره-برداری-پتروشیمی-جم

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی جم، سید حسین میر افضلی با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و بهره برداری شرکت پتروشیمی جم در حضور کارکنان و خانواده های آنان با اشاره به شهدای انقلاب اسلامی و احصا کردن شهدای شاخص انقلاب اظهار داشت: همواره باید یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم و فراموش نکینم هرچه داریم به برکت خون این شهدا است. 
میر افضلی با بیان اینکه انقلاب اسلامی سه شعار محوری داشت خاطر نشان کرد:  انقلاب اسلامی ایران سه شعار محوری داشت که اولین شعار آن استقلال کشور بود تا به امریکا، انگلیس و شوروی وابسته نباشیم.
وی در ادامه افزود: ما باید با دنیا ارتباط داشته باشیم و این ارتباط به معنی وابستگی نیست. استقلال هزینه دارد و با یک شعار نمی توانیم آن را برآورده سازیم. ما زمانی می توانیم به استقلال کامل برسیم که قدرتمند، اقتصاد پویا و روبه رشدی داشته باشیم و اقتصاد پویا زمانی محقق می شود که  بستر های آن فراهم باشد.
عضو هیات مدیره شرکت پتروشیمی جم با تاکید بر فراهم ساختن بستر های سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی تصریح کرد: انواع گازهایی که در منطقه تولید می شود را نباید به صورت خام مصرف و صادر کرد بلکه باید آن را تبدیل به محصول کنیم. 
سید حسین میر افضلی در ادامه با اشاره به کارکنان صنعت پتروشیمی گفت: امروزه در صنعت پتروشیمی و در زمان کنونی باید با غیرت، تعصب و با تمام وجود کار کنیم، چون خدمت به ملت و کشور است این مهم در حال حاضر یک جهاد محسوب می شود.
مدیر عامل شرکت پتروشیمی جم دومین شعار انقلاب را آزادی عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: دومین شعار ملت ایران آزادی بود و یکی از مهمترین شاخصه های آن، آزادی بیان و عقیده است وقتی بحث آزادی در جمهوری اسلامی می شود منظور ولنگاری نیست.
وی در ادامه گفت: آزادی یعنی اینکه مردم طبق قانون برای تعالی و کمال خود از حق انتخاب و آزادی بیان برخوردار باشند وکسی نمی تواند این حق را از مردم سلب کند
عضو هیات مدیره شرکت پتروشیمی جم  با بیان اینکه سومین شعار انقلاب جمهوری اسلامی بود اظهار داشت: در زمان تعیین نظام سیاسی کشور پس از سرنگونی نظام طاغوت شاهنشاهی «جمهوری دمکراتیک»، «جمهوری»، «حکومت اسلامی» و … از جمله نظامهای بود که مطرح شد، ولی امام راحل از همان ابتدا تاکید فراوانی بر استقرار نظام حکومتی جمهوری اسلامی داشتند، به طوری که برجمهوری اسلامی نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر تاکید کردند. 
در این جشن بزرگ که در دو شب با مجریگری نیما کرمی از مجریان نام آشنا و جوان صدا و سیما برگزار شد، گروه موسیقی به خوانندگی رضا صادقی قطعه های موسیقی را به زیبایی اجرا کردند و در پایان محمود ایرانی با تقلید صدای خواننده گان مطرح کشور لحظات شاد ومفرحی را برای حاضرین فراهم کرد.
۵۲۴۱_thum
برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن