بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 9:26 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 39566
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 30 بهمن 95 0:54 ق.ظ

استاندار بوشهر از برخی نقاط کنگان و جم بازدید کرد

هیچ جاده مسدودی در شهرستان کنگان وجود ندارد/ سد خاکی بنک آسیب ندیده است

اختصاصی ثلاث- فرماندار شهرستان کنگان گفت: استاندار محترم بوشهر بعد از ظهر امروز از محل قطعی فیبر نوری در حوالی سه راه سیراف بازدید نمود.

به گزارش ثلاث، استاندار بوشهر بعد از ظهر امروز از برخی نقاط شهرستان کنگان و جم بازدید نمود.

عبدالنبی یوسفی فرماندار شهرستان کنگان در این خصوص به خبرنگار ثلاث گفت:  جناب آقای دکتر سالاری استاندار محترم بوشهر بعد از ظهر امروز از محل قطعی فیبر نوری در حوالی سه راه سیراف(واقع در شهرستان کنگان) بازدید نمود.

وی خاطرنشان کرد: استاندار بوشهر از مسیر و جاده های کنگان تا جم را بازدید نمودند و در طول مسیر به نیروهای امدادی و راهداری خسته نباشید کفتند.

فرماندار شهرستان کنگان در خصوص آخرین وضعیت این شهرستان در جریان بارندگی های اخیر گفت: در حال حاضر به همت نیروهای امدادی هیچ راه مسدودی در شهرستان وجود ندارد.

یوسفی گفت: به علت ریزش کوه در مسیر کنگان- جم از رانندگان خواستاریم که برای تردد در این مسیر با احتیاط کامل عمل کنند، چون در قسمتی از مسیر شاهد دو طرفه شدن جاده هستیم که علت آن بسته شدن جاده با سنگ و گل و لای می باشد؛ حل این موضوع طبیعتا اندکی زمان بر است.

فرماندار شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: در مجموع کلیه مسیرهای کنگان به خارج از شهرستان اعم از مسیر کنگان به سمت عسلویه و گله دار، باز هستند ولی برای تردد در این مسیرها باید جانب احتیاط رعایت شود چون شدت بارندگی ها زیاد بوده است و بافت کوه ها در حال حاضر نرم هستند؛ احتمال ریزش کوه وجود دارد و به همین خاطر توصیه ما این است که تا فردا از ترددهای غیر ضروری بپرهیزند.

وی افزود: مسیر کنگان به سمت دیر باز است و امکان تردد در این مسیر وجود دارد.

فرماندار کنگان همچنین در خصوص سد خاکی بنک گفت: مشکل خاصی نیست. دریچه های سد به خوبی عمل کند و آب را تخلیه میکنند و هیچ جایی از آن نیز آسیب ندیده است و لذا جای نگرانی نیست.

 

 

 

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن