بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 39597
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 27 بهمن 95 1:46 ب.ظ

برگزاری هفتمین دوره ارزیابی تعالی سازمانی در شرکت پتروشیمی جم

ثلاث-هفتمین دوره فرآیند ارزیابی جایزه تعالی صنعت پتروشیمی در شرکت پتروشیمی جم به مدت سه روز شامگاه سه شنبه ۲۶ بهمن به کار خود پایان داد.

به گزارش ثلاث؛ تیم ارزیابان ملی تعالی سازمانی در روز یک شنبه ۲۴ بهمن با حضور آقای مهندس میر افضلی مدیر عامل پتروشیمی جم و سایر مدیران ارشد سازمان و نمایندگان واحدها و تیم ارزیابان در سالن کنفرانس دفتر مرکزی رسما آغاز شد.

در جلسه افتتاحیه آقای حمید کیان پور به عنوان ارزیاب ارشد ضمن معرفی اعضای تیم که همگی دارای سوابق درخشانی هستند به تشریح چگونگی ارزیابی طی سه روز استقرار در پتروشیمی جم پرداخت.

در جلسه رسمی ارزیابی که در سالن اجتماعات مجتمع در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۲۵ و ۲۶ بهمن با حضور مدیران ارشد و تیم ارزیابی برگزار شد مدیران بخشهای مختلف توضیحات مفصل و مستند خود را طی دوره ارزیابی ارائه نمودند.

 سر ارزیاب این دوره حمید کیان پور به بررسی و احصا نقاط قوت و قابل بهبود شرکت در جمع مدیران ارشد پتروشیمی جم پرداخت و اظهار داشت باید به امر خلاقیت و نوآوری در مجتمع توجه جدی شود.

سید رضا قاسمی شهری رئیس مجتمع پتروشیمی جم با اشاره به اهمیت مبحث تعالی سازمان در شرکت های پتروشیمی کشور تصریح کرد: راه تعالی همیشه باز است و انتها ندارد و این راهی است که همیشه ادامه دارد و به هر نقطه ای که برسیم آن نقطه تازه شروع دوباره در تعالی سازمان است.

رئیس مجتمع پتروشیمی جم در ادامه یاد آور شد: کارکنان سختکوش شرکت پتروشیمی جم قلبا در راستای رسیدن به اهداف شرکت تلاش می کنند و این مایه مباهات و نقطه قوت ما محسوب می شود.

برگزاری-هفتمین-دوره-ارزیابی-تعالی-سازمانی-در-شرکت-پتروشیمی-جم

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن