بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 39728
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 2 اسفند 95 4:37 ب.ظ

مهندس حسینی:

پایش ۱۲۰۰ تجهیز روتاری تحت پوشش CM در مجتمع پتروشیمی جم

ثلاث- علی اکبر حسینی رئیس نگهداری و تعمیرات شرکت پتروشیمی جم اظهار داشت: توسعه فرهنگ و دانش فنی نگهداری و تعمیر بر اساس وضعیت یکی از ملزومات اساسی شرکت ها می باشد.

به گزارش ثلاث، دبیر یازدهمین کنفرانس تخصصی پایش وضعیت و عیب یابی با اشاره به سطح بالای این کنفرانس از حضور تمامی مفاخر صنعت و اساتید دانشگاه، فرهیختگان، متخصصان و نماینده شرکت های حاضر که با حضور گرم خود در این کنفرانس موجب شکوه این گردهمایی شده اند تشکر و قدردانی کرد.

مهندس علی اکبر حسینی با تاکید بر برگزاری کنفرانس های تخصصی به این شکل و تاثیر این کنفرانس در تولید بیشتر شرکت پتروشیمی جم خاطر نشان ساخت: این کنفرانس به دلیل اهمیت آن با همت و نظر مساعد مدیریت پتروشیمی جم و با محوریت نگهداری و پایش وضعیت ماشین آلات دوار به منظور تولید مستمر و کاهش هزینه های تولید برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: بسیار خرسندم که بستری فراهم شد تا بزرگان صنعت و دانشگاهیان گرد هم آمده و شاهد حضور خانواده بزرگ فعالان در زمینه نت در مجتمع پتروشیمی جم باشیم.

رئیس نگهداری و تعمیرات شرکت پتروشیمی جم با یادآوری همایش، سمینار و کنفرانس های تخصصی قبلی که در شرکت پتروشیمی جم برگزار شده بود تصریح کرد: برای رسیدن به اهداف والای صنعت ناگزیر به همکاری تنگاتنگ با دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان می باشیم که این مهم نه تنها در سخن بلکه در عمل نیز با برگزاری سمینارها و نشست های عملی مختلف از سوی مجموعه پتروشیمی جم اثبات شده است، که نمونه آن نیز برگزاری همایش بزرگ انرژی در صنعت نفت و گاز با همکاری پارک علم و فناوری در چند روز گذشته می باشد.

مهندس حسینی با برشمردن اهمیت واحد تعمیرات در مجتمع های پتروشیمی تاکید کرد: نگهداری و تعمیرات بر اساس وضعیت (CBM)، کارامدترین و بروز ترین استراتزی موجود جهت حفظ دارایی های یک شرکت است.

دبیر یازدهمین کنفرانس تخصصی پایش وضعیت و عیب یابی در ادامه افزود: توسعه فرهنگ و دانش فنی نگهداری و تعمیر بر اساس وضعیت یکی از ملزومات اساسی شرکت ها می باشد.

وی با اشاره به استقرار واحد CM در مجتمع پتروشیمی جم گفت: با استقرار واحد CM در مجتمع و پایش ۱۲۰۰ تجهیز روتاری تحت پوشش CM توانسته ایم ضمن دست یابی به قابلیت اطمینان بالای تجهیزات و تولید مستمر  به کاهش هزینه های بالای ناشی از توقف های غیر  منتظره دست یابیم.

رئیس نگهداری و تعمیرات شرکت پتروشیمی جم با توجه به اهمیت این کنفرانس که از پربارترین کنفراس تعمیرات می باشد تصریح کرد: خداوند را شاکرم که توانسته ایم یازدهمین دوره آن را در این مجموعه عظیم صنعتی برگزار کنیم.

مهندس حسینی در پایان گفت: لازم می دانم از تمامی دست اندر کاران و زحمت کشان برگزاری این کنفرانس که با تحمل زحمات فراوان و به پیشنهاد پتروشیمی جم، در منطقه عسلویه که قلب اقتصادی کشور است برگزار شد، تشکر و قدردانی می نمایم.

مهندس-حسینی-پایش-۱۲۰۰-تجهیز-روتاری-تحت-پوشش-CM-در-مجتمع-پتروشیمی-جم

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن