بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 39800
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 4 اسفند 95 1:50 ب.ظ

اختتامیه یازدهمین کنفرانس تخصصی پایش وضعیت و عیب یابی در مجتمع پتروشیمی جم

ثلاث- یازدهمین کنفرانس تخصصی پایش وضعیت و عیب یابی بعد از ظهر امروز با ارائه بیش از ۴۰ مقاله برتر در دو روز به کار خود پایان داد.

 به گزارش ثلاث به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی جم، اختتامیه یازدهمین کنفرانس پایش وضعیت و عیب یابی بعد از ظهر امروز در سالن آپادانا با حضور مدیرعامل پتروشیمی جم، متخصصان، اساتید و دانشجویان حوزه نگهداری و تعمیرات برگزار شد.
دکترمهدی بهزاد عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف در آیین اختتامیه یازدهمین کنفرانس تخصصی پایش وضعیت و عیب یابی در پتروشیمی جم اظهار داشت: هدف اصلی از برگزاری این کنفرانس را تسهیل در روند نگهداری و تعمیرات ماشین آلات، افزایش قابلیت اطمینان و افزایش امکان در دسترس بودن تجهیزات عنوان کرد.
دکترمهدی بهزاد مخاطبان اصلی این کنفرانس تخصصی را کارشناسان تعمیرات و نگهداری، مدیران صنایع مختلف کشور همچون نفت، گاز، پتروشیمی، نیرو، آب و فاضلاب و سیمان را به عنوان برشمرد.
عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به حضور متخصصان خارجی در این کنفراس و اهمیت آن تصریح کرد: هر ساله سعی کردیم در برگزاری کنفرانس، نگاه هایمان را تغییر دهیم و به کارگاه های آموزشی تنوع ببخشیم و امسال، بیشتر نگاه ارزیابی فنی داشتیم و به سود دهی پایش وضعیت صنایع پرداختیم.
نمایشگاهی از شرکت های فعال در زمینه ارائه خدمات یا تجهیزات عیب یابی از صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاه، فولاد و سیمان در حاشیه این کنفرانس برپا شده بود.
این کنفرانس با هدف توسعه فرهنگ و دانش فنی نگهداری و تعمیر برمبنای وضعیت، شناسایی روشهای نوین پایش وضعیت (Condition Monitoring (CM و کاربرد آن در نگهداری و تعمیرات، معرفی روشهای مختلف عیب یابی، ارتقای دانش مراقبت وضعیت و نگهداری و تعمیر پیش بینانه و تبادل تجارب در بخشهای صنعتی و دانشگاهی تدارک یافته است.
برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن