بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 44051
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 1 شهریور 96 10:29 ق.ظ

مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران کارکنان شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس

ثلاث- پتروشیمی جم: مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران کارکنان شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس با تجلیل از مدال آوران پتروشیمی جم به پایان رسید.

به گزارش ثلاث نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی جم، مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران کارکنان شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس سال ۹۵ در سالن همایش شرکت پایانه و مخازن برگزار شد.
بر اساس این گزارش شرکت پتروشیمی جم با کسب ۲۱ عنوان در مسابقات برگزار شده سال ۹۵ صاحب عنوان سوم از بین ۱۵ پتروشیمی منطقه گردید.
شایان ذکر است شرکت پتروشیمی جم در سال ۱۳۹۵ در بخش مسابقات ورزشی منطقه پارس صاحب ۲۱ عنوان قهرمانی شده بود که این عناوین با توجه به حضور در ۲۳ مسابقه از ۵۰ مسابقه برگزار شده از لحاظ درصد موفقیت عنوان بهترین پتروشیمی منطقه را کسب کرد.
 یکی از عوامل عدم حضور پتروشیمی جم در ۲۷ مسابقه دیگر سطح بسیار پایین برگزاری مسابقات بود که ورزشکاران رشته های مختلف راغب به شرکت در این مسابقات نبودند و در واقع در بحث بودجه ورزشی شرکت نیز صرفه جویی قابل توجهی انجام گرفت.
عناوین کسب شده در رشته های ورزشی مختلف در بخش آقایان و بانوان بدست آمد که در المپیاد کارکنان ۱۱ عنوان، در المپیاد بانوان ۸ عنوان و در المپیاد پیشکسوتان ۲ عنوان کسب شد.
 

 

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن