بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:55 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 45735
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 18 دی 96 9:21 ب.ظ

سومین همایش و نمایشگاه ایمنی، اطفاء حریق، امداد و نجات در پتروشیمی جم

ثلاث- سومین همایش و نمایشگاه ایمنی، اطفاء حریق، امداد و نجات با همکاری پتروشیمی جم و آکادمی توف ایران- آلمان به مدت دو روز در مجتمع پتروشیمی جم آغاز به کار کرد.

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی جم، سومین همایش و نمایشگاه ایمنی، اطفاء حریق، امداد و نجات صبح امروز با حضور فعالان این حوزه در سالن آپادانا پتروشیمی جم اغاز به کار کرد.
این همایش به همت شرکت همایش صنعت انرژی با همکاری شرکت پتروشیمی جم و آکادمی توف ایران- آلمان به مدت دو روز مورخ ۱۸ و ۱۹ دیماه برگزار می شود و در پایان از اکادمی توف نورد ایران – آلمان برای شرکت کنندگان گواهینامه بین المللی صادر خواهد شد.
با بررسی نقطه نظرات کارشناسان و توجه مدیران منطقه به مشکلات موجود ، این همایش با هدف معرفی خدمات و فن آوریهای نوین بدست آمده در این حوزه همچنین ایجاد دپارتمان آموزش های تخصصی در حوزه HSE  با مشارکت شرکتها و موسسات فعال در این بخش برگزار می شود.
این کارگاه های تئوری و عملی،  تخصصی است و در حوزه های فن آوریهای نوین اطفاء حریق، اصول ایمنی کار در ارتفاع، پوششهای ضد حریق،  بازرسی های دوره ای تجهیزات آتش نشانی، تجهیزات امداد و نجات، سیستم های اعلام حریق، تجهیزات ضد انفجار و تجهیزات ایمنی فردی می باشد که در این دو روز برگزاری همایش اجراء خواهد شد .
شایان ذکر است دومین همایش ایمنی، اطفاء حریق، امداد و نجات آبان ماه سال گذشته در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر برگزار شده بود.
برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن