بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 56243
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 3 شهریور 98 2:24 ب.ظ

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم استعفا کرد

ثلاث- مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم از سمت خود کناره گیری کرد.

 

ثلاث: بهرام رضائیان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی شب گذشته و در پایان مراسم برترین های فوتبال از سمت خود استعفا کرد. رضائیان از زمانی که پارس جنوبی در لیگ دسته دوم حضور داشت مدیرعاملی این باشگاه را برعهده داشت و توانست پارس جنوبی جم را به لیگ یک و سپس به لیگ برتر بیاورد. پارس جنوبی با مدیریت بهرام رضائیان در لیگ برتر نیز نتایج مطلوبی گرفت.

در این فصل هم باشگاه پارس جنوبی با وجود تنگناهای مالی دوران آماده سازی مناسبی را پشت سرگذاشت و سه اردوی داخلی برگزار کرد. در نهایت نیز رضائیان توانست روز گذشته بودجه مناسبی هم برای تیم فراهم کند اما دیگر حاضر به ادامه حضورش در باشگاه پارس جنوبی نیست.

رضائیان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در گفت و گو با فارس خبر استعفا و کناره گیری اش از مدیریت این باشگاه را تایید کرد.

 

خبرگزاری مهر در این باره نوشت: در حالی که تنها یک هفته از لیگ برتر را سپری کردیم و هنوز به هفته دوم لیگ برتر نرسیدیم، یک مدیرعامل دیگر از لیگ برتر جدا شد و اینبار قرعه به نام تیم پارس جنوبی جم افتاد.

بهرام رضاییان بعد از پنج سال حضور در باشگاه پارس جنوبی به عنوان مدیرعامل، روز گذشته و به دلیل مشکلات مالی از سمت خود استعفا داد و این استعفا مورد قبول هیات مدیره قرار گرفت.

پیگیری های خبرنگار مهر مشخص کرد اصلی ترین گزینه مدیریت در این باشگاه، مراد مرادی رییس دفتر مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارس می باشد. مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید این باشگاه نیز تا پایان هفته برگزار خواهد شد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن