بروز شده در : جمعه 25 اسفند 1402 ساعت 9:51 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 9934
تعداد نظرات:۱۹ دیدگاه
تاریخ انتشار:چهارشنبه 10 دی 93 9:34 ق.ظ

پاکدامن خبر داد :

افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد کنگان در سال آینده

اختصاصی ثلاث – چهارمین جلسه کارگروه پژوهشی دانشگاه های آزاد اسلامی استان بوشهر به میزبانی کنگان برگزار شد.

به گزارش ثلاث ؛این جلسه با حضور دکترآل بویه معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر و دکتر یحیایی و تمام معاونین پژوهشی استان بوشهر به میزبانی دانشگاه آزاد کنگان برگزار شد. 

رئیس دانشگاه آزاد کنگان در همین خصوص به خبرنگار ثلاث گفت: کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی بندر کنگان با بیش از ۴۰۰۰ جلد کتاب در حال راه اندازی است و این کتابخانه تا انتهای امسال به سیستم مکانیزه مجهز شده و آماده عضو گیری خواهد بود.

احسان پاکدامن گفت: تاکنون شش میلیون تومان برای راه اندازی کتابخانه و یک میلیون هم برای خرید کتاب هزینه شده است و بنا داریم تا نیمه سال آینده حدود ۱۰۰۰ جلد کتاب دیگر نیز به آن اضافه کنیم. 

وی با بیان اینکه در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی کنگان در سطح کارشناسی ارشد فقط رشته برق را داراست، اظهار داشت : در مورد رشته های ارشد برنامه هایی در دست اجرا داریم و از مهر سال آینده تعداد رشته های ارشد را به سه رشته افزایش خواهیم داد .

وی افزود:  عناوین رشته ها بعدا اعلام خواهد شد.
وی گفت : در حال حاضر تعداد دانشجویان این دانشگاه دو هزار نفر است و داوطلبان بیشتر از رشته های شیمی و برق استقبال می کنند.

بهره برداری از تمامی آزمایشگاه ها و کتابخانه دانشگاه آزاد بندر کنگان

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد کنگان نیز در گفتگو با ثلاث اظهار داشت : راه اندازی و بهره برداری از حداقل سه آزمایشگاه تا پایان امسال و کلیه آزمایشگاهها تا پایان سال آینده و همچنین راه اندازی و بهره برداری از کتابخانه تا پایان امسال از اهم برنامه های این معاونت است.

دکتر علی مرادی گفت:  تصویب حداقل یک طرح پژوهشی برای هر عضو هیات علمی دانشگاه تا پایان امسال نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: برگزاری ۳ کارگاه و یک سمینار آموزشی تا پایان امسال از برنامه های سال جاری است و برنامه های پژوهشی سال آینده نیز متعاقبا اعلام می گردد.

 

گزارش / مهدی روزبازار

Image_002 (2) Image_001 (2) Image_003 (2) Image_004 (2) Image_005 (2) Image_007 (2)

نظرات

  1. najvaye-kangan.عبدالمجیداورا says:

    درود بر جناب پاکدامن وهمکاران،تلاش ستودنی تان را ارج می گذاریم. موفق باشید

  2. وبگرد says:

    —————

    • ثلاث says:

      کاربر گرامی وبگرد!
      مطلبی را که عنوان کردید غیر قابل انتشار است چون به نوعی تهمت به یک مقام مسئول به حساب می آید.
      در صورتی که مستندات و توضیحات کاملتری در این خصوص دارید از بخش ارسال خبر و یا تماس با ما سایت ثلاث مطلب خود را ارسال فرمائید تا از طریق این سایت پیگیری و نتیجه اعلام شود.

    • وبگرد says:

      سلام خدمت دوست گرامی و همکلاسی سابقم جناب آقای صفایی،آنچه که عنوان کردم نه جهت تخریب فرد خاصی بود و نه حسادت و نه کارشکنی چون نیازی به این پست و مقامهای توخالی ندارم اما حقیقتی است بسیار تلخ که وجود دارد و خیلی از افراد به ظاهر مسئول کاملا آگاه به این موضوع میباشند و متاسفانه هیچ واکنشی به این قضایا نشان نمیدهند.
      من یه مثال بزنم خدمت شما که فرمودید نظر بنده تهمت به یک مسئول هست،بعنوان مثال در مورد همین کمپین پنج هزار امضاء،شما چه مستندات و مدارکی جهت اثبات حرف و نظرتان ارائه کردید؟؟کسانی که اقدام به امضای این طومار کردند از شما سندی دیدند؟؟؟آیا این کار شما یا دوستان شما که بدون ارائه سند و مدرک اقدام به چنین کاری کردند تهمت به یک پروژه عظیم ملی نیست؟؟آیا این کار دوستان کمپین پیگرد قانونی ندارد؟؟؟؟؟
      اما:سند و مدرک شما همین بوی گند و مشمئزکننده گازی است که بیشتر اوقات سال به مشام میرسه و همه متفق القول میدونن که هزار تا مرض و ناخوشی به همراه خودش داره.این حرف درسته یا نه؟؟؟
      حالا من هم در رابطه با موضوعی که گفتم خدمت شما همین رو دارم عرض میکنم که اسناد و مدارک ما هم همین دیده ها و شنیده های بسیار بسیار موثق و از ما و افراد قابل اطمینان است.سند ما بوهای ناخوشایند خیانت به کنگان است که به مشام میرسد.
      اگر من یا مایی اقدام به گفتن این واقعیات میکنیم خائن و کارشکن نیستیم جناب آقای صفایی،دلمان خون است از اینهمه جفا و ظلم.خائن کسانی هستند که بخاطر منافع شخصی خودشان چشم بر روی انسانیت می بندند.
      در آخر از شما خواهشی دارم اینکه بصورت کاملا غیرمحسوس در همین مورد پرس و جو کنید و واقعیت را ببینید.در آخر این را هم بگویم که از چهار سال قبل تاکنون هیچگونه فراخوان جذب هیئت علمی برای دانشگاه آزاد کنگان نداشتیم و الان که فراخوان زده شده چند نفر از بهترینهای بومی از جذب در هیئت علمی محروم مانده اند،میدانید چرا؟؟؟چون همان آقایی که نام بردم چند ماه پیش بدون سروصدا و آگاهی خیلی از مسئولین مربوطه شد یکی از اعضای هیئت علمی.اینم یک مورد دیگه که شاید به شما کمک کنه.خواهش میکنم پیگیری کنید.این مطلبی هم که نوشتم جهت انتشار نیست فقط جهت تشکر از شماست و پیگیری این موضوع از جانب شما.
      سپاس

  3. کنگان says:

    با سلام وخسته نباشید خدمت اقای پاکدامن لطفا”در مورد ارشد حسابداری هم پیگیری کنید ممنون

  4. دانشجو says:

    باسلام وخسته نباشیدبه این دکترجوان وخوش آتیه ی شهرمان کنگان جاداردازتمام زحمات دکترپاکدامن تشکرکنیم چراکه اززمانریاست ایشان شاهدتغییرات مثبت هستیم جا
    داردباحمایت ازایشان بتوانیم به یکی ازقطبهای آموزشی تبدیل
    شویم

  5. شهروند says:

    حالا که به قول آقای پاکدامن استقبال از رشته های شیمی زیاده لطفا درباره ی هیات علمی شیمی دانشگاه کنگان جناب آقای قسمت کننده هم تحقیق کنید.بعد ببینید وضع تحصیلکرده های بومی چطوره

  6. شهاب says:

    به نظر می رسد که استادان غیر بومی برای دانشگاه ازاد کنگان عزیزترند واولویت استخدام باانهاست ثلاث لطفا تحقیق کنید واقعیت دارد

  7. شکر says:

    با سلام
    لذت بردم از نظر وبگرد.

  8. دانشجو says:

    جادارددراین جااززحمات دکترپاکدامن قدردانی شودچراکه هم درجایگاه استادی وتدریس وهم درریاست این دانشگاه خوش درخشیده وماامثال این نخبه که دردانشگاه شریف درس خوانده باشدکم داریم

  9. بومی says:

    سلام
    در جواب وبگرد که گفته “الان که فراخوان زده شده چند نفر ازبومی از جذب در هیئت علمی محروم مانده اند” : دانشگاه آزاد کنگان برای رشته های مهندسی مکانیک- حسابداری-مهندسی شیمی و کامپیوتر در سایت استخدام هیات علمی دانشگاه آزاد اعلام نیاز شده و من بومی هستم و ثبت نام کردم. شما چه رشته ای هستی که محروم موندی؟
    آدرس سایت:
    http://jazb.iau.ir/

  10. دانشجو says:

    سلام
    والا تواین دانشگاه فقط بازارپوله هیچکی هیچ کاری انجام نمیده

  11. هادي قاسمپور says:

    با سپاس فراوان از جناب آقای پاکدامن و جناب آقای دکتر عباسپور زحمات ایشان ستودنیست.انشالله به قوه الهی موفق و موید باشید

  12. کرمی says:

    برای استخدام در هیئت علمی دانشگاه آزاد کنگان اولویت با غیربومی هاست.

  13. بشیر says:

    سلام. ارشد عمران اگه کسی شرکت نکرده باشه، الان تکمیل ظرفیت میتونه بیاد؟
    لطفا راهنمایی کنید

  14. شهروند says:

    پیگیر رشته های ارشد پیام نور هم باشید ممنوووونم

  15. دانشجو says:

    باسلام و عرض ادب خدمت مسئولان زحمت کش دانشگاه ازاد کنگان ….لطفا رشته کارشناسی ارشد ابقزار دقیق رو اضاف نمایید حتما استقبال خواهد شد با تشکر …

  16. وحى says:

    با سلام و عرض ادب
    از رشته هاى موجود در مقطع کارشناسى درزمینه ازمایشگاها خیلى ضعیف عمل میشه که اکثر رشته ها هم فنى و مهندسى ان وبعد از اتمام درس بار عملى دانشجو خوب نیست .با سپاس و امتنان

  17. رضا خسروی says:

    با سلام
    ضمن عرض خسته نباشید خدمت کلیه اساتید و کارمندان دانشگاه آزاد کنگان که بنده حقیر چند سالی بعنوان دانشجو تحصیل کردم و در حال حاضر ترم آخر کارشناسی میباشم ؛ جا دارد از زحمات بخش آموزش و مدیر گروه عمران استاد خان معصومه مرادی کمال قدردانی و تشکر را به نمایندگی کلیه دانشجویان داشته باشم چرا که در طول این مدت همیشه با متانت و صبوری و دقت نظر و مسئولیت پذیری در همه موارد جوابگو ی سوالات و مشکلات ما دانشجویان بوده و از مدیریت محترم استدعا داریم زحمات ایشان را مد نظر داشته باشن . امیدوارم که همیشه موفق پیروز باشند .

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن